Acer 5100 laptop batterij probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

baoji

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2013
Berichten
1
Hoi

ik heb een Acer Aspire 5100 laptop


Mijn laptop werkt perfect maar, als ik op de accu wil gaan dan doet hij het maar voor de helft van wat hij vol geladen is zeg maar.
Hij gaf eerst altijd aan dat ik nog 12 procent had en dan 9 en dan dat hij gaat afsluiten, nu ben ik gewoon bezig en valt hij zomaar uit en als ik dan kijk hoever de batterij was dan zit die nog voor de helft vol. (ook als hij helemaal vol geladen is) dan kan ik ook alleen me laptop weer aan krijgen door hem op het net stroom aan te sluiten, ,
Dit is erg irritant en hoogst waarschijnlijk ook niet goed voor me laptop Acer Aspire 5100.

Hij geeft dus niet meer aan hoeveel hij op de accu zit, hij geeft aan 50 procent ongeveer en dan valt ie uit, soms kan ik een uur op de accu soms maar 5 minuten (als ie helemaal vol geladen is)

Heeft iemand zulke problemen ook gehad en is het te repareren?

EDIT: ik het natuurlijk ook al gegoogled he en het probleem komt vaker voor, maar of er een oplossing is.

EDIT: Mogelijke oplossing gevonden, de laptop zelf even helemaal 'drainen' zonder accu en net stroom even al het stroom eraf halen. Nu is het wachten tot hij abrupt uitvalt, of dat hij aangeeft dat hij bijna op is.batterij Acer 5100

EDIT: 56 procent omg! nu word t spannend

EDIT: Nope hij is weer zomaar uitgevallen heb hem opnieuw opgestart zonder accu en toen ie klaar was de accu erin gezet, hij geeft meteen 38 procent aan en dat is dus niet goed!
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Zou het kunnen dat de accu defect is met als oplossing een nieuwe kopen........?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan