Foutmelding Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffy76

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Berichten
10
Hallo,

Ik kan sinds 2 dagen geen mail meer ontvangen en versturen. I heb dit probleem eerder gehad, maar toen verdween het probleem plotseling weer.
Naamloos.jpg



Wie kan mij helpen?
 
De foutmelding op de door u meegegeven bijlage/plaatje kan ik niet lezen 9te vaag).
Wat zegt de foutmelding?
 
Time-out opgetreden tijdens bewerking. Voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen.

Ook moet ik wachtwoord bevestigen, als hij gaat ophalen. Dit bij alle accounts.

Bij 1 ander account is de aanmelding afgewezen.

Sorry, door een foutje heb ik de vraag 2x gesteld....

foutmelding.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste foutmelding 0x800CCC92 duidt op een verkeerde gebruikers naam en/of password.
Controleer dat account eens (in Outlook kan een check op het account uitgevoerd worden (Outlook-extra-e-mailaccounts-bestaande E-mailaccount weergeven of wijzigen-
Dan betreffende account opzoeken in het lijstje en dan klikken op Wijzigen en dan op de knop Accountinstellingen klikken.


De tweede foutmelding wijst erop dat de mailserver van dat account even uit de lucht is.
Gewoon later nog eens proberen.
 
Oke. Ik heb gekeken en krijg nu op mijn telfort account alle mails van dit jaar van mijn andere account binnen.
Tevens doet de rest het ook nog steeds niet.
 
Hmm, dat is vreemd, dat nu ineens alle oude mail binnen komt.
Wat u zo al vertelt lijkt het mij dat de verschillende accounts wellicht wat door elkaar lopen, want anders zou ik niet zo 1-2-3 weten hoe dit op te lossen (anders dan die tweede melding, dat wijst er op de de mail-provider zijn server uit de lucht heeft en dat is dan een kwestie van wachten).

Wat u eens zou kunnen proberen is om het account dat problemen geeft (dus niet die met de mailserver off line) om die over te hevelen naar een ander mailpakket om te zien of die daar dan wel naar behoren werkt. Dus in een ander pakket, bijv. Thunderbird (gratis te downloaden) en daar dan dat account volledig nieuw op installeren.
 
Hoe.... Ik weet het niet. Maar alles doet het weer.
Althans, mijn mailaccount van Telfort heb ik verwijderd. Mijn andere accounts halen en verzenden nu alles weer.

Telfort laat ik wel via een andere weg binnenkomen!

Bedankt voor uw hulp......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan