Tv geeft error als ik pc aansluit

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem778

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2013
Hallo,
Ik heb sinds kort windows 8 64 bits op een dell latitude d620, waar eerst xp op stond, sindsdien geeft mijn samsung tv een error als ik de pc erop aansluit. waarschijnlijk ligt het aan de drivers van de videokaart, omdat hij het met XP die er eerst opstond wel deed, maar alle drivers die ik probeer te downloaden werken niet (ik heb al lang gezocht). Ik gebruik een VGA kabel. Sinds ik hem heb proberen aan te sluiten op de tv staat er bij screen resolution wel samsung, en dat gaat niet weg, kijk: Untitled.pngUntitled2.png. Bovendien kan ik de screen resolution helemaal niet veranderen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Dat is raar ....

misschien ondersteunt uw pc of Tv
de (Drivers) & of (Win8) Niet..

Dat is raar ....

misschien ondersteunt uw pc of Tv
de (Drivers) & of (Win8) Niet..
Zijn er tv's die windows 8 niet ondersteunen dan?
Drivers zou kunnen ja, dan heb ik dus nieuwe drivers nodig

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is je model van je Samsung tv? & Van Je Computer?

Dan Kan ik even voor je op het internet kijken voor de juiste drivers en beste combinatie !

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Wat is je model van je Samsung tv? & Van Je Computer?

Dan Kan ik even voor je op het internet kijken voor de juiste drivers en beste combinatie !
Waar kan je zien wat het modelnr samsung tv is?
Pc is dell latitude d620
Alvast bedankt

Goeden avond,
Gisteren had ik al een vraag gesteld, maar die was te algemeen denk ik dus werd helpen een beetje lastig.
Ik heb nog verder zitten kijken, en ik ben er zeker van dat het aan mijn driver ligt.

Het probleem is; mijn pc kan niet aan de tv, o.a. omdat de resolutie niet veranderd kan worden, kijk hieronder de screen voor de pc/driver/screen settings
pc.png

Mijn vraag is: welke driver moet ik op windows 8 64 bits op deze pc zetten zodat hij alles support zodat hij aan de tv kan.

gast0674 hielp mij gisteren al, hij gaf me dit: http://en.community.dell.com/support.../20218027.aspx
Al die downloads die daar staan werken niet, misschien omdat ik geen pro versie van windows 8 heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan