Kleine forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik vroeg mij of er ergens een service is waar je een piep kleine forum kan aanmaken.

Ik heb namelijk een forum nodig met 1 categorie waar mensen topics kunnen openen en vragen kunnen stellen en dus ook zo dat andere het weer kunnen lezen.
het is uiteindelijk de bedoeling dat hij ge-implanteert wordt in en pagina van mijn weblog.
 
Misschien is miniBB iets? http://www.minibb.com/
Het is 1 categorie met alle topics.

edit: Meerdere categorien zie ik nu. Maar denk dat het kwestie is van maar 1 categorie aanmaken.
 
Laatst bewerkt:
het kan ook zonder reclame een forum en hosting gratis aangezien hij denk al hosting heeft hoeft dat niet.
 
ja maar forum2go is echt heel simpel, en de reclame is maar heel weinig, dit is alles, en dan moet je helemaal naar onder scrollen; Start ook zelf een gratis forum bij forum2go.nl
Op zoek naar hosting, ga naar Xenat Webhosting.
 
Heel erg bedankt jongens maar,
Het kan echt niet kleiner? Mijn pagina's zijn max 350px breed
 
@computerhelper: Jouw posting verwijderd. Het is niet toegestaan alleen maar je eigen topic te linken in andermans topic om zo deze onder de aandacht te brengen.
 
Ik ben opzoek naar een PIEP KLEINE FORUM phpbb is niet bepaald klein
 
Ja geen idee, heb het zelf nog nooit gebruik, was maar een idee. Waarom moet het btw zo klein? Gewoon een link naar het forum en weer een homelink kan ook hoor...
 
het gaat eigenlijk maar over 1 categorie. Maar wil wel dat mensen zelf topics kunnen maken.
en hij moet in mijn weblog passen.

Ik heb me trouwens vergist, het maximale afmeting is 550px breed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan