Aanschaf printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bianca37

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2013
Berichten
6
hallo ik ben hier voor het eerst ik ben bianca en ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten

mijn printer heeft het begeven en nu wil ik een all in one kopen ,had ik al maar nu wil ik draadloosprinter
stuit gelijk al op een hele boel vragen na een middag je zoeken
de belangsijkste is kan ik als ik hem instaleren op mijn vaste computer en op de laptop en werkt hij ook draadloos op de vaste computer?

heb een hoop vergeleken maar weet niet wat alles precies is

standaard interfaces?
lan kabel?
pitbridge?
bij de een staat driver meegeleverd?
bij de ander weer email funcinaliteit?
Bluetooth weet wel wat dat op op mijn telefoon maar hoe gebruik je dat op je printer? er stta bij de ene optioneel bij de ander N/A

Zou heel graa wat advies en uitleg willen krijgen
ik heb altijd een Canon gehad en best tevreden mee
het budget is zo 100 euro

groet, Bianca
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op helpmij.nl:thumb:
Topic kicken is niet toegestaan, ook niet middels een enkele quote. Laatste bericht om die reden verwijderd. Je had overigens je vraag opnieuw geplaatst met de aangepaste titel, die is nu gesloten wegens dubbele posting. Middels de knop aanpassen en dan geavanceerd kan je je titel aanpassen. Nu heb ik die voor je aangepast

Succes met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
@jackall

weet niet wat topic kicken is maar zal er op letten
heb nog niet zo veel ervaring met forums maar leer het wel

gr Bianca
 
Topic kicken is in zeer korte tijd reageren op je eigen vraag om die eerder onder de aandacht te brengen, of reageren op een oud topic.
 
Als antwoord op je vraag is simpel.
Ongeacht welk merk, er zitten altijd drivers bijgeleverd.
Wil je draadloos kunnen printen zal je die moeten koppelen met je router.
De drivers op alle pc's/laptops installeren en je kan draadloos printen.
Het mooiste zou ook zijn als je tablet wordt ondersteund door de printer. En dat is bij lange na niet bij de meeste printers het geval. Dat zou een overweging kunnen zijn bij het zoeken naar een voor jou geschikte all in one printer.
 
Dank je wel voor je antwoord kan ik wel wat mee
ga morgen op pad om er een uit te zoeken, de router is dat het modum?
groet, Bianca
 
De router kan ook in je modem geintregreerd zijn. Dat zou jij beter kunnen weten als ik;)
Succes met uitzoeken.
 
Ik hoop dat ik het goed heb aan geklikt de zaak is opgelost vriendelijke groet Bianca
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan