TomTom One geeft aan: geen kaart gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.663
Beste forummers,
mijn TomTom One had ik gisteren aangesloten, voor een update, is tenslotte al 3-4 jaar oud.
Na aangekoppeld en aangezet te hebben geeft Windows aan dat er een schijfcontrole moet worden uitegvoerd, och ja (het zal dan wel zo zijn)
Vanmorgen TT aangezet en tot mijn verbazing (en verontwaardiging) staat er op het beeldscherm: "Geen kaart gevonden."

Kweet niet of het wat uitmaakt, maar mijn TT beschikt alleen maar over 1GB intern geheugen, geen SD sleuf

Hoe krijg ik mijn TT weer werkend?

Whittey
 
:) Is het een slechte idee als je software opnieuw instaleert ?? nieuwste versie is 2.9 namelijk ..:)
kijk ff -->>
 
De nieuwe items passen niet op het interne geheugen .... Volgens TThome .. en nu?
Domweg overschrijven lijkt me geen optie, aan de andere kant, ik kan er nu ook niets mee ..

EDIT: het woord geheugenkaartje veranderd in ''het interne geheugen''
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al in mijn startpost vermeldde, er is slechts 1 GB aan intern geheugen aanwezig, géén SDslot aanwezig ..
 
Er staat op jou tommie een illegale kaart, omdat je een update hebt gedaan is je navcore (besturing-systeem) weer origineel en kan hij de kaart niet lezen. Oplossing is : navcore opnieuw patchen.
 
leuk bedacht, maar de originele kaart staat er nog steeds op, ik heb géén update gedaan, heb alleen de nieuwe software geinstalleerd om te zien wat er nog op stond, 1 dag nádat het in de hobbel geraakt met de gemelde schijfcontrole van Windows in post 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan