malware removal mocosx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan1987

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Berichten
63
Beste forumleden,

Ik ben al enige tijd werkzaam met mac osx (sinds 2009) ik draai daar ook sophos antivirus op. Nu heb ik het volgende probleem ik krijg geregeld dat er willekeurige woorden worden veranderd in links. Nu kan je dit voorkomen door adblocker te installeren maar dit lost het probleem niet helemaal. Op Windows heb ik dit wel met malwarebytes weg gekregen maar is er ook een vergelijkbaar programma voor op OSX

Alvast bedankt
 
:confused: Je kan proberen met '' Malwarebytes Anti-Malware '' en met '' Trojan Remover '' het zal moeten lukken .....ik hoor je graag ....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijk het gaar om Mac OSX niet om een windows machine. Daar zijn namelijk voldoende tootjes voor voor Apple heb ik nog niet echt iets gevonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap je verhaal niet helemaal. Waar veranderen de woorden in links? In de zoekbalk van je browser. Welke browser gebruik je en welke versie van OS X. Zijn er in de browser extensies geïnstalleerd. Iets meer informatie kan géén kwaad.
 
Laatst bewerkt:

helaas werkt dit niet op lion

Snap je verhaal niet helemaal. Waar veranderen de woorden in links? In de zoekbalk van je browser. Welke browser gebruik je en welke versie van OS X. Zijn er in de browser extensies geïnstalleerd. Iets meer informatie kan géén kwaad.

dit gebeurt in safari maar ook in chrome en het geboord gewoon op de pagina's en die links als je erop gaat staan komt er reclame uit in een popup venstertje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet dus, je probleem is geen Malware op je Mac maar gewoon het soort websites die je bezoekt.
 
Laatst bewerkt:
@rappie pappie
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan