gratis films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaetodon

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
109
heeft iemand ervaring met het programma: gratisfilmsdownloaden.com??
Ik kan er namelijk niet zoveel over vinden op het internet.
Ze zeggen dat je eenmalig € 6,95 hoeft te betalen en dat je dan de keus hebt uit de allernieuwste (10.000) films in HD met ondertiteling.
Dit klinkt haast te mooi,...

Of kan ik toch beter gebruik maken van een andere site? En zoja, welke zouden jullie adviseren.
Vroeger maakte ik gebruik van Newsleecher, maar vind dit toch wel redelijk omslachtig.

Alvast bedankt :)
 
ik zou utorrent downloaden en dan gewwoon van kick ass torrents downloaden alleen op kat moet je op de kleine download button drukken..
 
Ik zou er niet op ingaan. Wat er staat is allemaal veel te populair beschreven en voor die 6,95 krijg je waarschijnlijk alleen een documentje met links naar torrentsites en dat soort zaken.
Weggegooid geld dus.
Neem een abonnement op een leuke betaalserver en gebruik dan bijvoorbeeld Spotnet.
 
Of gewoon voor USD 7,95 per maand een account bij Netflix. Onbeperkt kijken en verder geen gedoe met downloaden.
 
Of gewoon voor USD 7,95 per maand een account bij Netflix. Onbeperkt kijken en verder geen gedoe met downloaden.
nog niet verkrijgbaar ,probleem met ilegaal downloaden is zo opgelost
 
nog niet verkrijgbaar ,probleem met ilegaal downloaden is zo opgelost

hoezo illegaal downloaden? in nederland is het nog steeds gewoon legaal om muziek en films te downloaden. software en games daarintegen zijn wel illegaal.
 
Met de Media Hint extension voor Chrome en Firefox kun je Netflix prima bekijken in Nederland. Ondertitels worden officieel niet ondersteund maar kun je wel toevoegen via een verborgen systeemmenu binnen NetFlix. Tutorials hiervoor zijn te vinden via YouTube.
 
Of gewoon voor USD 7,95 per maand een account bij Netflix. Onbeperkt kijken en verder geen gedoe met downloaden.
Als je graag een eigen collectie wilt hebben dan moet je uiteraard downloaden.
En gedoe is het niet. Vrijwel alles is verkrijgbaar.
Een DVD heb ik in een kwariertje binnen.
HD films van gemiddeld zo'n 10 GB duren uiteraard wat langer, maar who cares :)
 
hoezo illegaal downloaden? in nederland is het nog steeds gewoon legaal om muziek en films te downloaden. software en games daarintegen zijn wel illegaal.
we wonen niet allemaal in nederland,in belgie is (illegaal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan