nikon coolpix s8200 gaat niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highroller

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Berichten
156
hallo,

ik heb een digitale foto camera de nikon coolpix s8200. ik wilde hem vandaag opladen, en zag dat hij dat niet wilde doen. Aan ging hij niet meer waarschijnlijk omdat hij helemaal leeg was.
Maar omdat hij ook niet wilde opladen, heb ik een oplader gekocht die de accu kon opladen, na 75% opgeladen te zijn, dacht ik nou zal die toch wel aan moeten gaan? Maar niet dus..

Moet ik er nu vanuit gaan dat de camera zelf kapot is of?

heb ook al geprobeerd zonder geheugen kaart op te laden, mocht ook niet baten. ( dit werd op veel forums, als oplossing gevonden. )


Mvg,
Highroller
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst naar Fotografie > Techniek.
 
Kun je iets met een usb poortje in je camera sluit hem eens aan op je computer. En de draaischijfje instellingen staan die zuiver, bijvoorbeeld voor opname foto en opname film enz enz.
 
Dat is knap vervelend. En Kapot? Neem eens contact op met dit Klikje

En ga voor service en support. Dat lijkt mij het beste. Ik zou geen gouden tip weten. :(

Handleidingen eventueel updates en weet ik al niet meer probeer eens.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Mits er helemaal geen leven meer in dit toestel zit , zal er zo goed als zeker een (op het motherboard gesoldeerde) zekering defekt zijn ...

Dergelijke toestellen zijn niet evident om (indien je niet weet wat je doet) zonder bijkomende schade te openen.

Je dient dan nog deze zekering te zoeken en vervangen , etc ...

Zelf dus niet te herstellen ... wat ze durven te vragen om dit te herstellen ???

Je hebt nu tenminste een idee wat de oorzaak kan zijn.

Corrosie batterijkontakten toestel geeft ook deze symptomen , maar ik ga er van uit dat je dit al hebt gecontroleerd , en desnoods zuiver hebt gemaakt.
Peter
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Jan, maakt niet uit. Maar laat eens weten wat het werd en vooral wat het was. Dank je wel. Groet Manamana. ;)
 
Goedemorgen Jan, maakt niet uit. Maar laat eens weten wat het werd en vooral wat het was. Dank je wel. Groet Manamana. ;)

Beste Manamana, ik ben niet degen die het probleem heeft, of had. Ik gaf, wellicht wat laat, een advies aan de TS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan