Geen WiFi meer op Iphone na driverupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaetodon

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
hallo allemaal,

Ik had tot voor kort geen problemen met WiFi op mijn Iphone, maar na het updaten van mijn router valt de WiFi verbinding op mijn Iphone weg na enkele minuten.
Ik kan dan weer via instellingen het WiFi netwerk vinden en met mijn inlogcode gewoon weer verbinding maken, maar de verbinding valt dan gewoon na enkele minuten weer weg.
Op andere locatie's, bij bijv. vrienden blijft mijn netwerkverbinding wel behouden.
Wat kan dit zijn?

Mijn router staat op WPA2Personal met TKIP/AES

Moet ik nog wat aanpassen in mijn telefoon of aan/uit zetten in de router?

Alvast bedankt.

Hallo,

Zet hem eens op WPA2 -> gemengd. Zodat alles ondersteund word.

Het lijkt er trouwens op dat zolang ik gebruik maak, de WIFI verbinding behouden blijft, maar als ik even geen gebruik meer maak en vervolgens mijn Iphone weer pak om te gebruiken de verbinding verbroken is en ik opnieuw moet inloggen

wat is het merk en type van router? Valt de wifi verbinding ook voor andere toestellen weg zoals laptops of zo?

Het is een linksys WRT54G
Alle andere toestellen blijven de verbinding behouden. Behalve dus mijn Iphone. Dit is een 3GS
Ik heb net weer mijn oude Iphone gepakt, ok een 3GS en bij deze blijft de verbinding wel behouden.
Het ligt dus duidelijk aan mijn telefoon, maar is het de IOS versie die het probleem geeft, of is het een instellings probleem?

Nou kom ik net op een ander adres aan en hier pakt mijn telefoon gewoon weer het WiFi netwerk op, wat kan dat nou zijn? Ik begrijp er niets meer van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan