Hp deskjet D1560, een veer en soort rubberen tand liggen er los in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Hp deskjet D1560, een veer en soort rubberen tand liggen er los in.
Iemand een idee waar dat ergens thuis hoort?

Afb0137.jpgAfb0138.jpg
 
Nee, en ik denk dat het heel misschien aan dat rubberen tandje en die veer ligt, die er los in lagen. (Nee is niet een grap, dat ik vervolgens ga melden dat die veer uit mijn balpen komt en dat dat rubberen tandje een toetsenbord knop is of zoiets.).
 
Heb je nog garantie, anders zou ik niet weten waar het thuis hoort.
 
De opmerking die hier eerst stond was wat bits, dus die heb ik weg gehaald (ben ik nou niet bereidwillig tot excuseren?).

Heb het ondertussen weer op zijn plaats (denk dat het goed zit zo). Als de twee cartridges naar het midden schuiven drukt de veer het rubber dingetje tegen het printoppervlak voor dat die naar het midden schuift (om resterende inkt eerst weg te halen denk ik).
Maar, het waarschuwingslampje blijft wel nog steeds knipperen. Iemand (anders) nog?

Aan de andere kant in de printer lag nog een losse schroef, dus misschien dat die om wat anders knippert (kon nog geen plek vinden waar de schroef in past)
 
Laatst bewerkt:
Ben er ondertussen achter dat het aan de (kleur) cartridge ligt (heb er net twee nieuwen in, omdat ik met bijvullen van oude een kleur in het verkeerde vak had gespoten. De nieuwen deden het eerst wel gewoon en als ik alleen de kleur vervang en de zwart laat zitten (met de oude met de verkeerde kleur), dan doet die het ook (beiden waren van één set, dus niet een verkeerd type besteld).

ps die losse schroef blijft een raadsel, maar hij doet het ook zonder, dus ach? maar hopen dat het geen effect heeft op termijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan