Bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

loopkevers

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
22
Hallo,
Wanneer ik langs Internet Explorer, extra, internetopties, browsergeschiedenis, instellingen naar bestanden weergeven ga en deze bestanden wil verwijderen blijven er sinds enkele dagen steeds 3 bestanden staan. Het zijn steeds dezelfde.
Onder naam staat er: Cookie: eigenaar@dx.... (gelijkt op een e-mailadres). Het zijn 3 tekstdocumenten van 1kB. Als ik naar eigenschappen ga vind ik een cachenaam met een soort identificatiecode. Mijn computer heb ik op virussen gescand. Hoe deze bestanden verwijderen?
Beste dank.
 
Hallo loopkevers. Handmatig verwijderen. De inhoud van de volgende mappen kan ook handmatig worden geleegd (het is daarvoor wel noodzakelijk dat eerst de beveiligde besturingssysteembestanden en verborgen bestanden zichtbaar zijn gemaakt via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm, tabblad Weergave). De belangrijkste mappen met te verwijderen (verborgen) bestanden staan op de volgende locaties: Lees hier eens verder wees er wel voorzichtig met de rest, weten wat je doet. Hier een klikje en verder lezen bij handmatig verwijderen zoals hierboven omschreven. Sommige dingen die in gebruik zijn kun je niet verwijderen.
 
Hallo,
Dank voor de antwoorden. Langs de veilige modus had ik al vroeger geprobeerd maar zonder resultaat. Langs mapopties heb ik het vinkje bij de "Beveiligde besturingsbestanden verbergen" weggehaald. De "Verborgen bestanden" waren al zichtbaar.
Langs Doc. & settings/ inlognaam / Local Settings / Temporary Internet Files heb ik de 3 bestanden gevonden maar ze niet kunnen verwijderen. Ook niet in de veilige modus. Ik heb ze alle 3 gescand op virussen maar die waren er niet.
Het is eigenaardig dat ik langs IE: extra/internetopties/Browsergeschiedenis/Instellingen/Bestanden weergeven, steeds alle bestanden heb kunnen verwijderen behalve deze drie die er nu al een 10-tal dagen op staan. Ze hinderen me niet. Maar ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn. Ze hebben ook de naam gelijkend op (een voor mij onbekend) e-mailadres zoals: cookie: eigenaar@start.be.
Loopkevers.
 
Hardnekkig zeg. De Internetopties, zijn puur en alleen van toepassing op Internet Explorer. En de andere cookies kunnen heel goed door een andere webbrowser zijn aangemaakt.
Dat betekent dan ook dat je die andere webbrowser moet gebruiken voor de opschoonactie. Of een tool als CCleaner www.ccleaner.com gebruiken en binnen dit programma aangeven dat u alle webbrowsers wilt opfrissen.
Als je een handleiding zoekt hoe c cleaner werkt dan is die hier te krijgen. klikje

Enige voorzichtigheid is geboden. Maak altijd eerst een backup of een systeemherstelpunt.
 
Laatst bewerkt:
probeer revo uninstaller eens, is maar zelden dat ie iets niet weg krijgt.
Op de link vind je nog andere opties
KLIK
 
Hallo,

Bedankt beiden voor de bijkomende raadgevingen maar ze lijken me voor mij nogal moeilijk om ze uit te voeren. Alhoewel de 3 bestanden zo wel verwijderd zullen kunnen worden.
Mijn beste dank, Loopkevers.
 
Oh oke, ik begrijp het. Wellicht een vriend erbij halen en samen eens kijken wat te doen met onze aangeven oplossingen. Het is echt niet moeilijk. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan