Acer Cloud update niet gedaan en nu kan acer cloud geen verbinding maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamavandevon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2013
Berichten
2
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen ik heb al een systeemherstel gedaan heft niet geholpen.
Ik heb een Acer met windows 8

Ik kreeg paar dagen geleden een melding dat ik een update moest doen voor acer cloud,... niet gedaan,. dacht niet nodig (stom)

En nu rechtsonder het icoontje voor acer claud staat een kruisje doorheen en als ik er met mn muis opsta geeft die aan:

Kan geen verbinding maken met acer cloud. Als ik erop klik loopt t vast en blijft t menutje wat dan in beeld komt,. vast staan in mn beeld.

Kan iemand mij helpen, alvast heel erg bedankt!!!

Mvg Wendy
 
Hallo Wendy, kan van alles zijn. Ik neem aan dat je in kunt loggen enz enz. Probeer hier een je gelijk te halen, wellicht moet je een update uitvoeren. Ik heb niet alles gelezen, maar probeer het eens. Klikje
 
Ik kan hem niet opnieuw updaten of instellen. ik krijg als ik mijn computer opnieuw opstart: AcerCloud: Update datasets failed -9039
Ik heb al een systeemherstel gedaan maar het probleem wordt niet opgelost, en ik kan hem niet opnieuw instellen op mn laptop, want dan krijg ik een foutmelding, kan iemand mij helpen?????????? (als ik zelfs het rechtericcontje onderaan rechtermuis doe,. blijft het menutje wat dan tevoorschijn komt in mn beeld vast staan. ???
 
Ja ik wil best helpen natuurlijk, maar je moet echt bij acer zijn. Links in beeld zie je een hele hoop linkjes staan. Ook staat daar windows tussen. De cloud is ook al voor geinstalleerd. Ben je al geregistreerd

klikje hier dan ga je rechtstreeks er naar toe en voer de stappen uit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan