Canon MP620 draadloos aansluiten op Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masjimo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
165
Ik heb een Canon MP620 printer en wil die draadloos aansluiten op mijn nieuwe laptop!

In het verleden werkte die ook op mijn vorige laptop, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar de boel nu weer in de lucht te krijgen!(wat een drama...)

De laptop draait op windows 8 met een intel i5-processor!

Wie kan mij helpen?:eek::eek:

Alvast bedankt!

Masjimo
 
Hallo Masjimo. Ik zal proberen te helpen. Wellicht kun je even hier naar toe surfen Lees dan bij ( 2. ) Daar staat iets over windows 8 probleem. Klikje Hoop dat je wat meer te weten komt. Succes. ;)
 
Hallo Masjimo. Ik zal proberen te helpen. Wellicht kun je even hier naar toe surfen Lees dan bij ( 2. ) Daar staat iets over windows 8 probleem. Klikje Hoop dat je wat meer te weten komt. Succes. ;)

Was het maar zo simpel..... Ik kom er gewoon geen wegwijs uit!
Hoe kan ik die printer detecteren, hoe knoop ik de boel aan elkaar... etc.
 
Ik keek nog eens. Maar je moet toch hier de informatie pakken. Is het niet zo dat je eerst met de usb kabel dit ding moet installeren (CD rom erin doen). Vervolgens de USB kabel eraf halen en hem proberen te installeren en verbinding laten maken met draadloos. Klikje voor windows 8 drivers.

Ik heb wel begrepen dat je de oude stuurprogramma's moet verwijderen.

Nu vond ik hier nog een handleiding ook nog. Klik

Druk op getting started. :)
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt: eerst de printer aansluiten op de laptop: installeren van de juiste driver en het werkt..... !

Bedankt iedereen
 
Oh oke, mooi gewerkt, dank je wel voor de terugkoppeling. :thumb: ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan