(ik denk dat) Skype update is mis gegaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob007

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Na skype update krijg ik skype niet meer fatsoenlijk opgestart?
Het staat geloof ik wel op mijn PC maar als ik opstart gaat het op een af andere manier fout?
mijn zoon heeft het er af gehaald en weer opnieuw er op gezet maar dat lijkt niet te helpen, toen hij het opstarte ging het even een keertje (lijkt het) goed.
maar nu weer:
Heel even in het begin zie ik dat ie opstart (daar lijkt het op, een raampje met een rond draaiend ringetje)
Maar dat schermpje verdwijnt en ik krijg dan nog wel dat slaapverwekkende opstart geluidje maar daar stopt het mee.
in het start menu ga ik op SKYPE staan dan kan ik alleen maar afmelden en skype afsluiten
skype lijkt dan nog wel aangemeld?
.
Weet zelf helaas niet veel van software enz….
.
Windows7 pliek.

VrGr Rob.

Laatst bewerkt:
Hoe heeft u hem er af gehaald? Gewoon met Windows Uninstaller (standaard), of met een speciale uninstaller?
Als het met Windows Uninstaller heeft gedaan, moet u het eens proberen met Iobit Uninstaller
Na het de-installeren met Iobit Uninstaller kunt u Skype opnieuw installeren.
Succes.

JochemBr

Hallo Ed58.
Jaaaaa dat zou best kunnen dat ie lek is,
Maar er valt bij mij niet veel te halen hoor!
Ook hallo Jochem.
Mijn zoon heeft hem er inderdaad nu af gehaalt met CCleaner eerst inderdaad standaard met de Windoows…
Hij staat er nu weer op maar of ie het ook blijft doen??? (moet het even testen!)
Gisteren hadden we dat ook gedaan toen deed ie het (1)een keertje en daarna weer niet meer.
Hij draait nu nog mee maar ff kijken dus of ie bij blijft of strakjes weer moeilijk gaat doen.
Alvast wel hartstikke bedankt voor jou TIP dat had waarschijnlijk de beste geweest!
Wel raar eigenlijk dat je een aparte schoonmaakster nodig hebt (raar toch?!)

Ik hoop dat het nu is opgelost!
Misschien tot later (ik hoop dan alleen om nog even te bedanken dan nog!!!)
VrGr Rob.

CCleaner werkt ook goed! IOBit is er speciaal voor, maar, geeft niks!

Tja, Windows is op sommige punten toch wel iets minder hè? Maar ik zou niet weten waardoor dat komt, alleen weet ik dat het zo is!

JochemBr

nee hoor er gaat nog steeds iets niet goed!
na weer opnieuw skype te hebben geïnstalleerd kon ik dus een keer verbinding maken,
nu daarnet probeerde ik verbinding te maken maar niks hoor!
ik dubbelklik op het logo skype lijkt zich aan te melden ik hoor dan nog dat geluidje en zie -
rechts onder dat er even verbinding is en daarna sluit ie zelf weer af(zucht!)
IOBit dan nog maar eens proberen? of??? HEEEELLLLPPPPP!!!

VrGr Rob

Ik heb dit probleem ook! Heb vanalles geprobeerd maar niks werkt....

Mijn jongste zoon heeft me nu even geholpen!
Ik zal het niet van de daken schreeuwen maar hij doet het.
Hij klikte tijdens het opstarten in het opstartschermpje iets aan(ging te snel voor mij)
Waarna ie het bleef doen.
Maar nog vertrouw ik het voor geen meter, Tis een soort software matige fout!
Het lijkt nu er op of ik twee maal SKYPE er op heb staan (zij mijn zoon althans)
Maar had ik die update van skype maar niet gedaan.
Ik dacht iets goeds te doen, maar bezin voor je er aan begin!!!

VrGr Rob.
:rolleyes:

ik moest hem updaten omdat ik via msn niks meer kon, maar ben er niks mee opgeschoten, via onderhoudscentrum geeft die aan dat ik de laatste versie moet installeren, doe ik dat, doet die het alsnog niet.. Ook kreeg is de melding dat skype incompatibel is ??

Als je Systeemherstel aan hebt staan, kun je het met systeemherstel je pc herstellen vóór de Skype Update!

JochemBr

heb systeemherstel uitgevoerd, en msn terug, maar kan hier geen mensen toevoegen en niet meer met mensen praten.
als ik nu weer de skype update uitvoer krijg ik dan weer hetzelfde probleem ?

Ik zou denken van wel. Je kunt het proberen, maar ik geef geen garantie!

JochemBr

weer geprobeerd, maar helaas krijg weer de melding dat hij niet meer werkt,
toch bedankt

misschien proberen om het helemaal opnieuw te instaleren?
Dus met CCleaner schoonmaken of met IOBit?
Als de jongens hier nu eens stap voor stap uitleggen hoe je het ene of het andere programma installeert en hoe je er mee kunt opruimen?
Met CCleaner of met IOBit
.
De mijne doet het nog maar merk dat het niet echt meer 100% is zoals het wel was.
Gloof dat inderdaad dat skype en ook in kombinatie MSN aan lager wal geraken!
.
VrGr Rob.

heb het al met CCleaner geprobeerd, en IOBit via de link in dit topic geprobeerd maar dat lukte op de een of andere manier niet.
ik wacht het wel af misschien dat het iets van skype zelf is ? probeer het over een paar dagen wel weer

Download IOBit Uninstaller HIER via wetransfer. Hij is dus maar een poosje beschikbaar! (Eind april 2013)
Als je hem nóg een keer wil (later als april 2013), laat het dan even weten via Deze Link

Stappen:
1. Start de download
2. Selecteer het programma die je wilt de-installeren
3. Klik op Uninstall
4. Volg het de-installatieprogramma van het programma dat je de-installeerd
5. Als dat klaar is klik je op Powerfull scan
6. Laat al de items verwijderen die IOBit gevonden heeft
7. Je bent Klaar!

JocehmBr

Dankjewel Jochem!
Misschien heb ik er later wat aan als dit toch nog in de soep draait,
En anders heeft Desi er misschien nog wat aan.

VrGr Rob.

Download IOBit Uninstaller HIER via wetransfer. Hij is dus maar een poosje beschikbaar! (Eind april 2013)
Als je hem nóg een keer wil (later als april 2013), laat het dan even weten via Deze Link

Stappen:
1. Start de download
2. Selecteer het programma die je wilt de-installeren
3. Klik op Uninstall
4. Volg het de-installatieprogramma van het programma dat je de-installeerd
5. Als dat klaar is klik je op Powerfull scan
6. Laat al de items verwijderen die IOBit gevonden heeft
7. Je bent Klaar!

JocehmBr

stap voor stap uit gevoerd, skype opnieuw geinstalleerd, maar helaas krijg weer de melding skype werkt niet meer, sta wel aangemeld maar venster verdwijnt, en ook het groene icoontje, via taakbeheer kan ik vervolgens niks aanklikken wat skype betreft. Dus ik geeft het op Skype gaat het niet doen en begint het nu echt prut te vinden

Ik weet het niet precies want mijn zoon heeft het gedaan,
Maar mijn zoon klikte in dat opstart venstertje en toen startte skype wel op.
Misschien valt daarmee te rommelen,
Heel veel succes!

Rob.
:(

ik heb inmiddels een oplossing weten te vinden,
Heb een oudere versie van skype kunnen vinden en gedownload, deze doet het wel naar behoren, vraagt wel om een update maar deze klik ik elke keer weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan