Philips USB stick 3.0 32gb wordt niet meer herkent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highroller

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Berichten
156
Hallo,

Voor mijn vakantie heb ik deze usb stick gekocht van philips.
had er films en zo opgezet voor op vakantie, en dan voor op mijn mobiel via OTG kabel.
dat deed hij goed, tot dat ook mijn mobiel hem niet meer zag. maar nu ziet geen enkele pc hem meer.

Bij computer>beheren>apparaatbeheer>schijfstations ziet hij de usb stick wel.
maar als ik eigenschappen doe ziet hij de volumes niet.
en als ik hem aansluit zegt hij wel van de usb werkt sneller in een usb 3.0 ingang die ik wel heb, maar ook daar doet hij niks.
bij partition beheer is ie ook niet te vinden, drivers verwijderen helpt ook niet.

( bij Defraggler staat hij er wel bij maar wederom zonder volumes als Partitie J )

-edit-
heb nu bij deze computer, verborgen mappen aangezet. en dan komt hij er transparant wel bij te staan. maar kan er niks mee, niet eens formatteren.

nog oplossingen?

Highroller.
 
Laatst bewerkt:
en hoe lijkt het met schijfbeheer? ik denk dat je de stick nog een letter moet geven ...
 
dan staat hij erbij, als letter J geen medium.

Printscreen:
priont.png
print22.jpg
printdssa.jpg
 
Laatst bewerkt:
eeeeeh,...... heb je het op een andere pc ook al geprobeerd?(indien je er geen hebt, buren?)
 
eeeeh al vn in begin was het niet? plots wel? was hij vol?
 
ik heb dat ook gehad, bijna vol en hij was aan de zak zij de maker van de stick, hopelijk komt het toch nog goed want dat is niet best een stick van gb die zomaar gewoon kapot geraakt op het gebied van functionaliteit veel succes, ik hoor nog wel wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan