• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruksamenvoegen met nieuwe pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghenriet

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Berichten
11
Goedemorgen iedereen :cool:,

Ik heb op internet gezocht, maar kan niet het juiste antwoord vinden, dus ik denk ik probeer het maar eens op deze forum.
Ik zit met het volgende:

In de bijlage heb ik 2 documenten toegevoegd. Deze wil ik samenvoegen. Dat is allemaal geen probleem. Alleen staan er in het bron document verschillende "CREBO" nummers. Nu wil ik dat niet alle crebonummers op 1 pagina komen. Ik wil dat crebo 10001 op pagina 1 komt, 10002 op pagina 2 enzovoorts. Is dit mogelijk, en zo ja, kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
:thumb:
 

Bijlagen

  • Bron.xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 33
  • Uitslagen.docx
    22,3 KB · Weergaven: 39
'T is niet veel maar misschien kun je er toch wat mee!
Gr. Henk
 

Bijlagen

  • Bron.xlsm
    37,1 KB · Weergaven: 24
Hoi Henk,

Dank je wel voor dit bestand. Denk alleen niet echt dat dit gaat werken. Bij iedere rapportage welk ik ontvang (bron) staan er verschillende CREBO nummers in. Dit zou dan betekenen dat ik iedere keer de macro's moet bijwerken of moet toevoegen. Ook zou dit betekeken dat het niet echt goed samen te voegen is met het samenvoeg document (uitslagen).

Groet,
Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan