Forum op mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Hallo Helpers, ik heb 3 vragen.
Ik wil op mijn website een forum beginnen. Vraag:1 kan dat?
Wat komt er bij kijken?
Heeft iemand tips en trucks over de effecten van een forum op je website?
Alvast bedankt, met vriendelijke groet KLM
 
Verplaatst naar Forumsoftware. Heeft niks met feedback over Helpmij.nl te maken.
 
Forum kan. Dingen om rekening mee te houden zijn, beveiliging, spam en performance.

Je zou eens kunnen kijken naar Wordpress en de BBforum plugin. Is heel simpel te installeren en beheren.
 
forum

Hoi Rogers, bedankt voor je antwoord. Ik ga snel kijken op de twee sites die je heb aangegeven en ik kom later weer op terug,:thumb:
 
als je 000webhost en phpbb gebruikt dan is dat helemaal gratis. Neem wel de nederlandse verzie van phpbb dat wekt makelijker
 
Gebruik geen 000webhost, die toont reclames op je site, dan is 1freehosting.com beter.
@kalm, hoe heb je je site gemaakt met wordpress? Dan raad ik phpbb aan, die heeft een gratis bridge.
 
Hallo!
Je kunt via wordpress simpele plugins downloaden. Als je deze hebt geinstalleerd, moet je even kijken welke code je op de pagina moet plakken om daar ook daarwerkelijk je forum te laten verschijnen. Ik ben zelf heel tevreden met mijn wordpress forum, maar het kostte me nog best wat tijd om hem te activeren.. omdat ik dus niet wist dat ik er een bepaalde code voor op de pagina moest plakken. Misschien kun je even kijken welke plugin het beste past bij jouw doel, en deze dan even googelen. Op die manier weet je direct wat je precies moet doen om het forum aan te maken wat jij wil. Daarnaast kun je ook op internet even kijken naar hoe anderen in de praktijk dit forum beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan