joomla 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Ik heb joomla3.0 al een aantal malen geïnstalleerd.
Dit lukt in 't begin vrij goed, maar zodra ik de site aan wil passen ondervind ik foutmeldingen.

Ik volg de handleiding van youtube, waarin in een aantal stappen de gebruiks handleiding wordt aangetoond.
Om 't simple te houden geef ik hier de link waar ik gebleven ben:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Uk-IG_Xs0Mw&feature=endscreen

Het eindscreen van dit voorbeeld zou een error 404 moeten tonen.
Dit heb ik wel, maar er staan een aantal foutmeldingen bij.
Is er iemand zo slim die mij uit kan leggen wat dit wilt zeggen als 't dit eindscreen wordt?

:confused:
 

Bijlagen

  • error.jpg
    error.jpg
    95 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Er wordt op "C:\wamp\www\templates\meet_gavern\error.php" een variabele $webmaster_contact gebruikt (regel 95) welke niet is gedefinieerd.
 
Dank voor je antwoord, Tha Devil.

Dit gebeurd nadat ik een template heb geïnstalleerd.
Daarvoor gaat alles OK.

Ligt dat aan mijn c:\wamp instellingen of
ligt dat aan 't template?

Wat kan ik er aan doen om die variabele $webmaster_contact definitie te omschrijven?
Als ik ga zoeken in c:\wamp\www\templates\... tref ik alleen
beez3 - protostar - system aan.
Geen meet_gavern

Een ander template gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Probeer inderdaad eens een andere template, mijn vermoeden is dat de foutmelding uit de template komt.
 
Mijn vermoeden is dat er nog steeds een schakelfout binnen 't programma voorkomt, want een andere template geeft dezelfde soort foutmelding.
Dit is dezelfde fout in Wamp server, dus 't programma wat de localhost transponneert in samenwerking met Java.
Joomla3 staat er dus los van.
:(

error2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als dat het geval is dan kan het door een plugin / component komen
 
Goed, maar hoe kan ik in m'n wamp server een plugin fout corrigeren?
 
Dan zul je eerst moeten achterhalen welke plugin of welk component de boosdoener is. Dit kun je testen door mogelijke verdachten tijdelijk uit te schakelen.

Heb je er een uitgeschakeld en verschijnt de melding dan niet meer op je pagina dan moet het haast in dat script zitten.
Vervolgens kun je dan eens kijken of er een update beschikbaar is van dat script.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan