Epson XP-202 print niet goed van pdf bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
112
Ik heb pas een nieuwe Epson XP 202 all in printer aangeschaft. Het probleem is dat er geen bestand gemaakt in pdf mee kan worden geprint. Het geeft dan zoiets als Chinese tekens weer. Heb de drivers opnieuw geïnstalleerd maar ook dat brengt geen verandering. Ik kan ook niet vinden waar instellingen verkeerd zouden staan. Gewone documenten geen probleem. Alleen PDF. Wie kan mij helpen?
 
:confused: Volgens mij je hebt geen goed geïnstalleerde Adobe Acrobaat en/of is het beschadigd.... maar ALS maar wel zo is, ..... in dit geval weet je zelf je moet grondig Adobe Acrobat verwijderen en opnieuw installeren ...:)
Anders kijk even die link ....er zijn veel tips aanwezig dat mogelijk ook tot een oplossing jou kan lijden ...( ?? :D ) -->>http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c01921859
------------------

En nog even iets anders,..... voordat je iets begint ...:D Open maar een PDF document ( zet maar printer uit ! ! ) en kijk boven in die PDF document boven links printer teken, klik er op en geef je aan afdrukken, dan opent die venster ( kijk mijn screenshot ! ! ! :D ) ben je zeker dat op die plek jouw type printer ( of ik bedoel jouw printer ? ) staat ???? :D ...:thumb:

1hdo4y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Ik heb alles geprobeerd maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.
Heb nu een mail naar Epson gedaan en wacht op het antwoord. Het kan zijn dat een andere versie van Adobereader de oplossing is.?
 
:confused: Denk het wel .....:confused: maar ben niet zeker ( weet je dan welke versie heb jij nu ? ik heb nu versie 11 ), als je wel andere proberen wil, dan zal je moeten wel zeer goed huidige met sporen ook verwijderen en dat kan je niet zomaar handmatig, beste is doen met Revo Unistaller pro. en ook met ''Force'' functie in, ... vervolgens PC eerst na verwijdering HER-starten, maar Revo is niet gratis ....:(

fmhook.jpg
-------------------
P.S. Bij jouwe PC systeem configuratie heb jij ook wel eigen printer ALS standaard printer aangegeven ?? :(

1qsuac.jpg
Je hoefde helemaal niet mail naar Epson sturen ...ik ben 100% zekker dat jouw printer goed is ...:D:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost. Het lag aan de pdf file zelf. Andere pdf files werken wel.
Dank voor de medewerking
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan