spiegel reflex voor product fotografie

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
1.665
wat is de best (betaalbare) spiegelreflex camera voor product fotografie
ik kwam bij (Nikon d3X) Maar daar hangt een prijskaartje aan
Ik ben een beginner met product fotografie
En hoe je het beste je camera kan instellen enzo vind je allemaal op internet
Misschien heeft iemand (Hier) een tip of advies

Je kunt het beste met ( deze beginnen)

Wie heeft er gouden tips en of adviezen voor mij
 
Ik dacht dat Canon camera's uitblonken vanwege hun weinige ruis. Dit zal zeker van pas komen.
 
Beste Alfred....

Wat heeft ruis met betrekking productfotografie (Hiermee) te maken ?
 
Stillevens worden altijd goed belicht, kleurrijk en contrastvol in beeld gebracht. Er wordt kritisch naar gekeken en het moet uitvergroot kunnen worden. Je gaat het zeker zien wanneer pixels wild lijken te zijn geplaatst voor een natuurlijke schakering van licht en donker en een meer aannemelijk resultaat. Doe geen concessie aan ruis. Dit is nu eenmaal waarom foto's van een Canon mooier kunnen zijn. Niet omdat alleen ik dat zeg. Deze camera's hebben een ingebouwd filter met een veel mooier resultaat dan wanneer je zou proberen om na te bewerken. Kwaliteit en hogere inruilwaarde spreken vanzelf.
 
Canon beter dan Nikon, Smaken verschillen

Ik heb me nog niet echt verdiept in camera's van canon

Canon is een goed merk, maar voor de professionele briekies ga je toch naar Nikon lijkt mij

Ik maak gebruik van fotocube lichttent 50 cm
Mijn product foto's zijn vooral cosmetica producten

Ze zeggen, je moet niet teveel geld uit geven aan lenzen want product foto's betreft, die je van dichtbij moet maken

Met een lage ISO Waarde en een goede verlichtiung kom je al een heel eind

Maar kunt u me een link van een canon camera geven die bij mijn wensen passen
ik heb namelijk niet zoveel verstand van lenzen