HP elite 8200 SFF (XL510AV) een SSD 840 250 GB wil inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
Beste helpmij ik heb een systeem waar ik een SSD840 250 GB wil inbouwen.
Ik heb een bracket aangeschaft van crossiar maar die past niet is te klein.
Om dat je de HD in het systeem moet klikken waar kan ik zo bracket krijgen
Die wel past in een HP elite 8200 SFF (XL510AV)CPU ook zoek ik een low-profile PCI Express x16 videokaart
Die in dit systeem pas en waar ik een game mee kan spelen hier nog wat Geevens van het systeem

HP elite 8200 SFF (XL510AV)CPU

Intel Core i3-2120 @ 3,3 Ghz
Chipset: Intel Q67
Geheugen: 12GB DDR3
Harddisk: 250GB 7200RPM Serial-ATA 3!!!
Geluid: Realtek HD Audio
DVD-Speler

Uitbreidingssloten:
1x low-profile PCI, 1x low-profile PCI Express x16, 2x low-profile PCI Express x1

6 USB poorten op de achterzijde
4 USB poorten op de voorzijde

1 Intel® 82579LM Gigabit 10/100/1000Mb Ethernet-adapter
1 rs232 aansluiting
1 Vga aansluiting

1 Displaypoort

Besturing systeem Windows 8 pro 64 bit

Bij voor baat bedank
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als het goed is zou die bracket wél moeten passen, als die gemonteerd is zou de breedte overeen moeten komen met dat van een normale 3,5" HDD, de dikte kan inderdaad een probleempje opleveren.
Maar als je de geleide moeren op de bracket plaatst, zou je m gewoon moeten kunnen plaatsen.[video]http://h20464.www2.hp.com/resultsCSR.htm?prodSeriesId=5037931&MEID=A09D5C71-E1C9-48E2-AA22-6B558716412C[/video], even klikken op HARD DRIVES.
Succes!!!:thumb:
 
Beste Rickvi68 Inderdaad de die bracket past wel maar is in de lengte te smal waar door je niet alle 4 de schroeven kunt gebruiken dan kun je de bracket ook niet vast zeten . Die ,link die u mij gaf werk niet maar bedank voor reactie.
 
de kast is erg klein en ook niet gemaakt voor game kaartjes
ik denk dat zelfs een low profile game kaart hier niet in gaat passen omdat die kaartjes extra lang zijn
verder moet je ook rekening houden met koeling, de airflow in die kasten zijn niet optimaal.

en de voeding kan ook een probleem zijn want dat soort systemen komen met voedingen die net sterk genoeg zijn om de pc draaiende te houden
ga je er een game kaart in proppen dan kan die wel eens niet toereikend zijn

ik raad je aan om de kast te vervangen met een standaard MIDtower case dan heb je ook geen last meer van je bracket probleem en ben je ook niet meer gebonden aan kleine videokaarten

een behuizing kost 30 euro...


btw als ik jou pc spec's opzoek op internet zit er een i5 2400 in... en bij jou zit er een i3 2120 in?
 
Laatst bewerkt:
Beste firest0rm,Ik wil geen 3 d games spellen maar gewoon lichte spelletjes.
En dat moet kunnen ,Ik begrijp ook wel dat de voeding te licht is .
deze HP hebben juist een goede koeling en de ai flow in de kasten zijn goed
het zijn stabiele systemen waar goed is bij nagedacht echt een mooi stuk techniek maar bedank voor u reactie:thumb:
 
Beste firest0rm,Je heb 3 varianten I3/I5/I7 dus zo vreemd is het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan