Pocket PC Mio 168

Status
Niet open voor verdere reacties.

pocketpc

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
11
ik neem vandaag mijn pocket en ik krijg het scherm " Aligd screen " wanneer ik de kruisjes procedure doorloop krijg ik het volgende scherm , Stylus , dan druk ik next,dan krijg ik het pop up menu, waar staat, tap and hold, en de tap Cut, als ik overal op druk ik kom gewoon niet verder, wat staat mij te doen graag uw hulp
 
Houd je stylus op de afspraak ingedrukt. Ik pak intussen mijn Pocket-Pc erbij, dus ik kan je het dan precies zeggen.

Pim
 
Ik denk dat ik niet duidelijk was. De batterij was leeg, heb ze terug opgeladen. Na het aanzetten krijg in het WINDOWS MOBIL scherm en het verzoek te tappen om verder te gaan. Nu krijg ik het “ALING SCREEN”. Ik kan deze procedere met de kruisjes tappen volledig doorlopen. Hierna krijg ik een tip met als titel STYLUS ik kan nu enkel op “next” drukken. Nu krijg ik een tip met als titel POPUP MENUS . Er is echter geen “next” –toets. Het scherm is nu bevroren. (De 2 tipschermen hebben een gele layout.) Ik heb verschillende keren gereset maar het probleem blijft.
 
Dan komt er een venster met een afspraak. Je moet je stylus ingedrukt houden op de afspraak. Dan komt er een soort van menuutje. Op dat menuutje moet je op 'Cut' drukken. Dan moet je op een andere datum (staat aangegeven welke) de stylus weer ingedrukt houden en op 'Paste' drukken.

Pim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan