Kan virus niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Ik denk dat ik een virus heb.
Mijn browser is nu Qv06.com./
Ik heb AVG/AVAST/TuneUp al latgen draaien, maar het wordt niet gevonden.
Ik heb het sinds 3-4 dagen.
Ik heb systeemherstel gedaan, maar helpt niet.

Hoe kan ik het verwijderen.
Mijn startpagina staat op blank, maar als ik IE opstart komt toch dat Qvo6.com weer te voorschijn./
Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen?
Groet,
Martin
 
hoi welkom op het forum, download gratis Malwarebytes Antimalware en installeer de gratis versie niet de pro, update het eerst en dan scan je pc ermee, de snelle scan eerst en laat ons weten wat het resultaat was?
succes :thumb:

zo kan het ook : http://www.remove-pcvirus.com/nl/qvo6-virus-verwijderen/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 antivirus programmas vechten tegen een dus geen bescherming verwijder er een
 
Ik heb Malware etc. geïnstalleerd en verder gedaan zoals gezegd, maar helaas het heeft niets geholpen . Nog een idee?
Groet, Martin
 
Dank jullie allemaal.
Het p;robleem is na de laatste tip van Arretje opgelost.
Groet,
Martin
 
Qvo6

Ik heb sinds kort ook Qvo6 en kan er niet vanaf komen.
Alle tips gelezen en geprobeerd, maar dat geeft direct weer nieuwe problemen.
HOE en WAAR kan ik bijvoorbeeld Adw Cleaner downloaden?
Als ik op de snelkoppeling klik krijg ik inderdaad iets met Adw Cleaner maar het is volstrekt onduidelijk hoe ik vervolgens kan downloaden.
Al verschillende knoppen geprobeerd en allerlei recklame, nonsens en betaalde programma's uit de VS.
 
Jan, dit is dezelfde link die Arretje gaf: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Wanneer die pagina geladen is, moet je eerst goed de gebruikersinstructies lezen. Desnoods kopieer je die instructies en plak je ze in een Word-document dat je daarna print.
Dan druk je op diezelfde pagina op de blauwe knop 'Download Now @BleepingComputer' om het programma te downloaden:
51beff24d3456-adwcleaner.PNG
 
Dat is duidelijk.
Gedaan en gelukt! Met dank!
Om van alle reclame en spamvinkjes af te zijn (even downloaden is vrijwel nooit waar) kreeg ik een gouden tip:
www.ninite.com
Alle downloads bij elkaar en zonder flauwekul.
 
ben je nu van die Qvo6 verlost door Adware Cleaner te scannen?
 
Ja, Qvo6 is hiermee verdwenen.
Ik kan ook nu pas weer antwoorden.
Heel vreemd, maar gisteren stond deze antwoordbalk er niet.
Wel de mededeling: "U mag niet reageren op berichten" terwijl er nu onderaan staat dat ik wel mag reageren op berichten.
 
heeft allemaal met die Qvo6 te maken, nu is alles weer inorde dus :thumb:
markeer deze topic als opgelost aub :)
 
THX !!! op arretje haar manier is het gelukt en alles werkt weer prima en sneller :DDD
 
Beste mensen,
Ik heb een kort vraagje. IK heb/Had QV06 op me pc. Hoe kan ik er zeker van zijn dat dit er af is. Als ik zowel chrome als IE opstart verscijnt QV06 niet meer en zie het ook niet meer in zoekmachines staan, is het dan weg? Zoja dan heeft al het bovenstaande goed geholpen.
 
Je zou nog een scan met HitmanPro kunnen doen
De scanner alleen activeren als er infecties worden gevonden cookies worden sowieso verwijderd

Download de 32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.

Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.

  • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".
 
hoi,
ik heb alles geprobeerd, maar hij is er nog steeds niet af.
 
hoi, heb gedaan wat er staat,
maar hij is er nog steeds niet af
 
download Malwarebytes Antimalware en scan je pc volledig ermee .....
 
Je kaapt iemand anders zijn vraag. Bovendien is topic gedateert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan