probleem foto's van Nokia GSM naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROHAR

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2012
Berichten
99
Ik gebruikte steeds de bluetooth functie van mijn GSM om de foto's eraf te halen. Deed dat met laptop waarop Windows XP stond en dat ging prima.
Heb nu hetzelfde willen doen met recentere laptop waarop Windows 7 staat (en die ook Bluetooth heeft).
Alhoewel er duidelijk communicatie is tussen laptop en GSM kom ik nooit tot een verbinding tussen laptop en GSM. Is het mogelijk dat de GSM (die al wat ouder wordt) niet correct werkt met PC met recenter OS? Graag raad. Wat kan ik nog proberen?
 
:D Ik heb ook Nokia maar N95-8GB ( ouwe ook en van eerste serie ...uniek dus maar werkt perfect nog steeds :D en die wil niet, ... voor geen modernste ruilen :thumb: ) maak ik regelmatig foto's haal ik er af van, en of dump ik fotootjes bij enz..enz...
BlueTooth functie heb ik plus alle mogelijke functies ook, maar die gebruik ik alleen maar als ik op iemand's anders mobiel een fotootje overbrengen moet, en als ik op/of via PC dat moet doen, doe ik via functie ''Gegevensoverdracht'' en via gewoon data USB kabel ...;) ...het gaat makkelijk snel en zonder enige 'n problemen :D ....zonder enige 'n software's te moeten installeren, enz..enz..

DSC01003.jpg ....Proberen via Data-USB kabel ?? :D
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik al van plan. USB kabel is een micro usb-kabel?
 
:( Dat weet ik nu niet precies ...maar neem ik aan dat je gewoon een/ of ander USB-data kabel voor PC wel hebt ??
En ALS je niet hebt ...gewoon naar Mobiel winkel toe moet je met jouw mobiel gaan, ..... en gewoon vertellen dat je USB data kabel voor die mobiel hebben wil ..:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan