Joomla 2.5: Geupdate artikelen weergeven in ee lijstje d.m.v. een datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
228
Geachte mevrouw/meneer,

Ik wilde bij een Joomla 2.5 site het volgende. Er moet op de beginpagina een lijstje waar in komt te staan de laatste gewijzigde Artikels (automstisch) op datum is dit mogelijk en hoe. Via Google gezocht maar ik weet niet wat ik moet zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Hoi bhofkens,
Ik denk dat het gaat om een webshop, die er met een Joomla-plugin in is gezet.
Of en hoe het kan, zal afhankelijk zijn van de gebruikte webshop, want er zijn er verschillende in omloop.
  • Heb je al gekeken in / gezocht naar de gebruiksaanwijzing ("Users Guide" of iets dergelijks; of: Help-pagina, of Tutorials) van de webshop-plugin?
  • Of misschien is er een eigen forum van de webshop-plugin, waar het antwoord in kan staan.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Nee gaat niet om een webshop, gaat over een intranet dus algemene standaard joomla artikelen. Al weer een tijdje geleden CSShunter.

dus:

25-04-2013 - Homepage
10-04-2013 - Hoe je PC update
etc.

met een max die ik kan instellen en de layout.
 
Laatst bewerkt:
Ah, nu snap ik 'm.
Er schijnt in Joomla een "Latest News" module te zitten, waarmee je dat kunt doen:
  • "For showing recent articles in Joomla just install the most popular Joomla module named 'mod_latestnews' in you site." (zie deze)
Er zijn ook te downloaden extensies die meer kunnen, zegt een Google op google.nl/search?q=joomla+show+latest+news.
- Meer weet ik er ook niet van. :rolleyes:

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan