• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

runtime error 13 type mismatch

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornesto

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
201
ik krijg volgende foutmelding als ik op de delete toets druk of als ik de cel ervoor selecteer ergens anders in het rapport.

De fout zou in volgende code moeten zitten

Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
'1ste If Not automatisch openen van bestand als een incidentenrapport moet ingevuld worden
   If Not Intersect(Target, Union(Range("D218"), Range("D219"), Range("D220"))) Is Nothing And Target <> "" Then
        With CreateObject("Word.Application")
            .Visible = True
            .Documents.Open ("P:\SHARE\Rapporten\Incidentenrapporten\Incidentenformulier blanco.doc")
        End With
        SetForegroundWindow (FindWindow(vbNullString, "Incidentenformulier blanco.doc - Microsoft Word"))
    End If
In deze lijn zou de fout moeten zitten
Code:
   If Not Intersect(Target, Union(Range("D218"), Range("D219"), Range("D220"))) Is Nothing And Target <> "" Then

Kan iemand mij helpen?
 
Pas deze regel eens aan:

Code:
If Not Intersect(Target, Range("D218:D220")) Is Nothing Then
     If Target <> "" Then
...
...

     End if
End if
 
Cobbe

Was mijn eigen fout had iets over het hoofd gezien :) een error handling :) dat er al in stond maar had een andere versie eerst genomen en daar stond die nog niet in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan