goede onderdelen game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesinator

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Ik heb een vraagje.
zijn deze onderdelen een beetje geschikt voor een game pc.
mijn budget is ongeveer 1000 euro dus er zit nog wat spelling op, alleen een nadeel is dat er ook een toetsenbord, monitor en een windows licentie bij moeten.
ook weet ik niet of de onderdelen goed samenwerken en heb ik niet zo veel verstand van monitors en moederborden.
daarom vraag ik om advies om te verkomen dat het moederbord het straks niet doet met de onderdelen.
er staan 2 toetsenborden in maar gek genoeg als ik dat aanpas doet de link het niet meer:p

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[363717]=1

alvast bedankt.

je link werkt niet je moet de volledige link hier plaatsen die je als je op de button DIRECTE LINK krijgt klikt

Laatst bewerkt:
zalman z9 ziet er mooi uit maar alles is plastic en er zijn veel klachten over dat hij luidruchtig is
als je die processor neemt neem ik aan dat je voor de lol gaat overclocken?
zo niet neem dan beter deze samenstelling de i5 3470 geeft je dezelfde performance alleen is hij niet geschikt voor overclocken
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...528633]=1&product[425856]=1&product[474459]=1
met een R7970
eventueel nog een beter scherm http://azerty.nl/36-1132-493136/samsung-syncmaster-s23b550v-.html

~fijne troonswisseling

Laatst bewerkt:
Die voedingen zijn kwalitatief minder goed dan de Antec, de CX serie is eigenlijk voor budget pc's en niet voor pc in jouw segment. Je zal niet op de voeding moeten willen besparen, de voeding is de basis van je systeem. Een slechte voeding kan andere componenten beschadigen, bijvoorbeeld bij plotselinge uitval of erger, kortsluiting. Met de Corsair's zal het wel meevallen maar jij moet gewoon een goede voeding met een hoge efficiëntie willen. De Corsair CX600 heeft een veel lager efficiëntie dan de Antec, het scheelt 7 % wat tussen twee voedingen van A-merken behoorlijk is. Dit kan je dan ook terug zien in de prijs, de Antec is echt een voeding van het hogere segment en is meer voor gamers geschikt dan de Corsair CX 600.

Een alternatief voor de Antec is een goede Seasonic of de Corsair TX serie. Anders kom je bij de XFX pro series terecht, dit zijn ook goede voedingen.

hoe wil je gaan overclocken op een B75 moederbord?
die moederborden ondersteunen de oc features niet je zult voor een Z75 of Z77 moederbord moeten gaan wil echt degelijk kunnen overclocken

bezuinig wat op de monitor zo houd je geld over voor een degelijk OC moederbord

heb het zelfde type monitor maar dan de 22inch versie gekozen
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Goede samenstelling fire maar de kast kan wat beter. Maar eerst moeten we even weten wat de TS van het eindbedrag vindt want misschien moet er nu bezuinigd worden.
Kale pc prijs is nu is nu €1004. Waarom wil de TS geen SSD? Er kan beter ipv een HDD een SSD worden aangeschaft, de pc zal dan stukken sneller werken.

corsair carbide behuizingen zijn prima zeker als je geen toeters en bellen nodig hebt

moet de ts zelf weten de 200R voldoet aan zijn eisen en als meneer extra fans en een window wilt hebben kan hij voor de 300r gaan ja

Laatst bewerkt:
is het samenstellen van een pc zonder ervaring een goed idee?
als ik zo de reviews lees op azerty van de montage service dan weet ik niet of dit de 60 euro wel waart is.

als je het aan durft er staan genoeg tutorials op youtube en wij kunnen je ook helpen met het bouwen via de live chat

ik vind de risico's te groot maar als ik de reviews lees op azerty van heatsinks die gebogen zijn taile rapjes veel te strak en dat soort dingen dan heb ik zoiets van dat is ook niet echt proffesioneel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan