Zoo tycoon NL Taallfiles

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtomicDevil

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Berichten
9
Mijn verloofde heeft Zoo tycoon 2 gekocht incl alle uitbreidingen maar ze zijn in het engels.
en ze kan geen engels

Zijn er ergens nederlandse taalfiles te krijgen?
Of wie wil deze sturen

dan kan ze het spel spelen :) dankjewel

Ik hoor het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag AtomicDevil, welkom op Helpmij! Je hoeft je vraag volgende keer maar één keer te plaatsen :)

Veel plezier hier op het forum!
 
Hoi, die heb ik al geprobeerd, die pakt ie niet. krijg ik de melding : Zoo Tycoon 2 niet geinstalleerd, installeer Zoo Tycoon 2. Terwijl het wel is geinstalleerd :S
Zoek gewoon de taalfiles.
 
:confused: Snap ik niet hoezo je niet installeren kan, en dat is wel NL talig Tycoon 2 Microsoft Patch ... niets illegal dus .

Microsoft CITAAT :
Instructies:
Klik op de downloadknop op deze pagina om de download te starten. Voer een van de volgende handelingen uit:
De installatie onmiddellijk starten, klikt u op openen of dit programma starten vanaf de huidige locatie. Als u wilt kopiëren het downloaden naar uw computer op een later tijdstip te installeren, klik op opslaan of dit programma opslaan op schijf.Zodra het bestand is opgeslagen op uw computer, dubbelklik op het bestand zoo2patch.exe en volgt u de instructies op het scherm om te installeren.Start Zoo Tycoon 2. U kunt bevestigen dat het met succes is geïnstalleerd door te controleren het versienummer in de rechter bovenhoek van het belangrijkste menuscherm (het zal lezen "versienummer 20.11.00.0007").
*-------------------------------------------------------------*
Systeemvereisten :

Ondersteunde besturingssystemen: Windows 2000; Windows 98 Second Edition; Windows ME; Windows XP

Complete retail version of Zoo Tycoon 2 installed.
 
Laatst bewerkt:
Ik had je al geadviseerd het op het Zoo Tycoon forum te vragen. Daar hebben ze alle downloads en volgens info ook de NL taalbestanden.
 
;) YEP ! ik heb ook W7 ul. 32 bit. ( op dit moment :( ) strakjes zal ik je screenshot's hier van game plaatsen ..... nu kijken we koningin ....:D
43i2p.png
 
Laatst bewerkt:
Oke maar zelfs in compibaliteits modoe zegt hij dat hij de zoo tycoon 2 spel niet kan vinden terwijl het er toch echt op staat
 
Het spel zelf doet het wel gewoon maar is in het engels
De patch wil echter gewoonweg niet installeren omdat volgens de patch het spel niet is geinstalleerd, en dat is het wel.
Hoe kan ik zorgen dat de patch het spel vind want je kan geen locatie veranderen
 
Nee locatie kan en mag niet ! veranderen ( probeer maar Patch als je die wel hebt, direct in installatie map plaatsen en dan activeren ) .... anders lukt me ook niet achterkomen hoezo je niet installeren kan, probeer maar ook als je wil, in taakbeheer kijken of iets van Tycon niet wat actief is ? en uitschakelen dat plus even antivirus uitschakelen of ev. beveiligingen ofzo :confused:

:( Zeer slechte nieuws ! ! !:confused: pas nu merk ik dat ik taal ook niet op NL instellen kan, ondanks dat Patch wel installeren lukt en gelukt is, op patch zie je wel dat staat Nu Spelen maar zodra je spel opent taal nergens inderdaad veranderen kan blijft alles Engels ........ ( snap nu ook niet, hoezo patch gemaakt is en ben zelf nu in de waar )

Patch 1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand al een NL taalpakket gevonden of Heeft iemand een NL taalpakket voor Zoo Tycoon 2?
We hebben nog steeds de engelse versie en krijg hem gewoonweg NIET in het Nederlands, en ik vind geen enkele taalpakket op het gehele internet.

Ik heb ook al rondgevraagd op ZooTycoon.nl maar ook daar kom ik niet verder helaas....
Iemand?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan