YouTube filmpjes gaan met horten en stoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovis

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
139
Ik heb een laptop met W7-64 bit

YouTube filmpjes kan ik nauwelijks afdraaien. Telkens stoppen ze weer en dan gaan ze weer verder (of niet).
Is daar wat aan te doen?
 
:) Er zijn heleboel verschillende handelingen dat YouTube filmpjes-storingen verholpen kunnen worden, probeer maar eerst met laatste FlasPlayer te installeren dan zullen we verder kijken, weet ik niet of jij weet hoe dat moet maar het is beter FlashPlayer downloaden en opslaan, vervolgens handmatig installeren en van tevoren Explorer uit-schakelen ( dus FlashPlayer zonder Explorer te installeren ! ) en na installatie explorer weer terug in te schakelen. Doe maar eerst dat en her start je PC dan laat maar horen of nog steeds dezelfde is ..
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat het probleem is opgelost. Inderdaad, Flash Player.
Ik had al eerder problemen met het updaten van Flash Player en ik had toen al het idee dat Flash Player iets met het afspelen van filmpjes te maken zou hebben.
Toen ik Flash Player opnieuw wilde installeren, kreeg ik de melding dat het er al op zat omdat het automatisch met Chrome meegeïnstalleerd wordt. Daar zat ik dan, toen.
Door je advies begreep ik dat Flash Player waarschijnlijk de oorzaak was. Toen kreeg ik een helder idee: Chrome weghalen en opnieuw installeren. En nu kan ik in het configuratiescherm zien dat ook Flash Player er op staat. Een test met een YouTube filmpje verloopt goed.

Bedankt!
 
:d
301kdj9.gif
zelf gebruik ik ook explorer :thumb:

I.v.m. Chrome deze browser ook goed is, maar beter is die via google installeren en niet via een of ander applicatie en ook problemen met flash player zijn anders op te lossen dan bij explorer ..
 
YouTube filmpjes gaan met horten en stoten

W-7, 64 bit, Chrome
Ik heb de status 'opgelost' te snel aangezet. Een filmpje dat ik graag wil zien is niet vooruit te branden.
Door Chrome opnieuw te installeren is volgens mij FlashPlayer ook weer geïnstalleerd.
Wat kan ik verder nog doen?
 
:) Wat bedoel je nu met ''Een filmpje dat ik graag wil zien is niet vooruit te branden'' ?? kan je filmpje niet downloaden ofzo ?
die kan je ook makkelijk ( Als je JAVA in PC ook hebt ! ) met -->>http://keepvid.com/ ( Gratis is ! ) ..
en die bij Chrome Browser ook werkt ! maar andere beter oplossing bij chrome nog steeds ken ik niet ( gebruik ik geen Chrome ) die moeten ze je dan nu chrome gebruikers verder mee helpen..

Keep Video !.jpg
 
Laatst bewerkt:
YouTube filmpjes gaan met horten en stoten

ROYONIX, het filmpje loopt drie tellen en stopt dan weer. Ik zie in het midden van het beeld stippen in een kringetje. Dit keer stond het kringetje stil. Soms draaien dee stippen in de rondte. Worden dan telkens stukken gedownload? Met 'niet vooruit te branden' bedoel ik dat de film stil blijft staan. Wat ik ook doe.
 
:confused: Helaas net zoals ik zei Chrome gebruik ik niet, en oorzaak weet niet precies van betreffende problemen met Flash Player, bij Chrome is dat ingewikkeld en vele mensen hebben ze problemen met YouTube filmpjes bij deze browser, vind ik zelf echt jammer dat ze op dit moment zo weinig Chrome Browser gebruikers op dit topic en voor hulp op dit probleem melden :confused:

Toch kwam ik iets tegen ( een Google forum ) dat je misschien wel helpen kan kijk en lees maar aandachtig -->> http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome-nl/pEoJClz_o4Q
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan