kan opeens niets meer downloaden,uploaden en video,s e.d. bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienke1974

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2013
hallo,heb een paar problemen met mijn laptop waar ik niets van begrijp.
Ik kan opeens niets meer downloaden,uploaden,geen video's kijken bij b.v. uitzending gemist,en programma's/pagina's waar java bij nodig is doen het ook niet.
Kwam er zelf niet meer uit,en heb de laptop weggebracht om te laten nakijken.
Daar zijn de systeembestanden opgeschoond,de instellingen hersteld en virussen verwijderd,en opnieuw java geinstalleerd.
Nou heb ik de laptop gehaald,maar ik heb nog steeds precies dezelfde problemen,terwijl ze ergens anders dus wel gewoon kunnen downloaden met mijn laptop.
Wie kan mij hiermee helpen,voordat ik nog meer geld kwijt ben,en ik het probleem blijf houden

Groentje alsdat dus zo is kan je dat checken of google enzo het wel doet.. nienke

Begrijp ik het goed als ik zeg dat je "internet" gedeeltelijk werkt?

nee zit niet over mijn limiet heen,de rest van internet werkt gewoon zoals het hoort,krijg nu wel tijdens het surfen op willekeurige sites en soms als ik windows mail open een melding:beveiligingswaarschuwing,er is geen informatie over het intrekken van het beveiligingscertificaat voor deze website beschikbaar,wilt u doorgaan?en dan de opties ja,nee en certificaat weergeven.

Aha, dat betekent dat het anti-virus/internetbeschermingsprogramma niet meer up-to-date is. Daardoor komen sommige certificaten niet overeen en krijg je dus dat de site niet/moeilijk opent

nee het probleem lag bij de router,deze heb ik gereset en alles deed het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan