post apocalyptic model maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guillaume4

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Berichten
97
goedendag,

ik wil een filmpje maken met lumion [daar heb ik geen rpoblemen mee] en een ander programma waardoor ik door een post apocalyptic stad loop, welke stad nou mijn stad: Almere.

het moet er zo ongeveer uit gaan zien

post-apocalyptic_cityscape.jpg

NewYork_Post-Apocalyptique.jpg

dus gebouwen kapot en groen is in de stad aan het groeien etc.

hoe kan ik dit maken specifiek voor Almere..
 
Hallo Guilaume4,

Ik hoop dat je begrijpt dat je zonder studie/ervaring met ontzettend professionele software nooit zo'n Science Fiction film kunt maken. Achter films in de bioscoop zitten ook enorme teams, met elk hun eigen specialiteit. Zo mooi en uitgebreid als de bijgeleverde foto's kan niet geleverd worden door iemand die daar niet voor gestudeerd heeft.

Sorry

mvg

jopi328

PS: en als je het wel echt wilt gaan proberen, probeer dan maar eens met The Foundry - Nuke te werken + Maya etc.

Tutorials op Digitaltutors.com leren je heel veel
 
Laatst bewerkt:
dank je, ik dacht dat het namelijk wel mogelijk was ivm deze persoon het had gedaan volgens de beschrijving met Cityengine en 3d warehouse [sketchup] en natuurlijk lumion

[video=youtube_share;jhCAtjFOxKE]http://youtu.be/jhCAtjFOxKE?t=1m21s[/video]

beginnen vanaf 1:21
 
Laatst bewerkt:
De kwaliteit van het effect die je wenst volgens de screenshots, zijn niet hetzelfde als in het filmpje. Wat in het filmpje staat is mogelijk, maar ook dit kost heel veel tijd om te leren.
 
waar gaat die tijdf volgens jou in zitten?

want lumion is echt heel simpel met renderen en instelling en dingen te laten bewegen [bewegen van camera, mensen,vliegtuigen,vogels,vuur,rook,lucht, water, zon etc.] .. [daar zit hooguit een uurtje werk in, spreek uit ervaring daarmee]
 
ik heb nu dit gemaakt met behulp van lumion, en sketchup.
* Dit is nog een test fase en heeft dus nog wel wat dingen die beter kan, maar wat volgens jullie beter kan hoor ik ook nog graag*

[video=youtube_share;qQ0Y1_G1mr8]http://youtu.be/qQ0Y1_G1mr8[/video]

nu heb ik eigenlijk nog een vraag is het misschien mogelijk om oude auto's / gebouwen of andere dingen die op de grond kunnen liggen uit videogames te halen? ik heb net een nieuwe pc heb Crysis 1 uitgespeeld en daar is veel 'rotzooi' (post apocalyptic) in te vinden. is er een manier op onderdelen uit dat spel te halen? en om te zetten in een object of 3ds file
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan