Vastgelopen na politie-virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Wie weet mij te helpen?

Ik had als zovele het politie-virus opgelopen.
Heb dit verwijderd met AVG rescue cd. ( opstart in veilige modus vanaf een USB stick)

Vervolgens heb ik computer opgestart en krijg nu een melding " Kan script C:|progra -2\iniwlf.js niet laden" toegang geweigerd.
vervolgens wordt wederom het politievirus gestart.
Het lijkt erop of het virus niet weg is.
Ik snap er helemaal niks meer van.
Wie kan mij helpen?

hallo

dit heb ik van en vriend gehoord die het zelfde probleem heb gehad

eerst verander je de tijd in je bios

en dan ga je je pc herstellen voor het punt dat je de virus binnen heb gehad

dan zou het herstelt moeten zijn

welkom!
probeer via een propere pc Malwarebytes AntiMalware te downloaden en op een usb stick op te slaan .....
Dan start je geïnfecteerde pc op in veilige modus ( F8) en steek je de usb-stick in je pc en installeer je MBAM op een gast account en update je eerst MBAM en daarna scan je volledig je pc en voer je uit wat MBAM je vraagt te doen .....
daarna start je weer op en zou het moeten opgelost zijn en om zeker te zijn dat alles weg is kan je nog een bijkomende scan doen met hitmanpro-kickstart of je kan eventueel ook direct met Hitman pro kickstart beginnen en het zo ook op te lossen ;)
succes gewenst

Laatst bewerkt:
Beste Backmonkey en Spocky
Hartelijk dank voor jullie reactie.
Backmonkey ik heb je tip uitgeprobeerd maar heeft geen succes gehad.
Ik heb in veilige modus Systeemherstel uitgevoerd maar na opstarten ging er van alles mis en ben dus maar weer tetug gegaan naar mijn huidige status.
Ik heb nu onder veilige modus MBAM gestart en twee besmettingen gedelete. Hierna weer opgestart en wedetom melding dat ik een script niet kon starten. Vervolgens onder veilige modus onder administrator een systeemherstel can 3 weken terug gestart en nu lijkt het erop dat het virus weg is.
Ik heb gewoon weer opgestart en nogmaals MBAM Suoerantispyware gestart en ook nog even CCLEANER gestart en nu " lijkt het goed" dus ik hoop dat het eindelijk opgelost is.
Nogmaals met mijn hartelijke dank voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan