Downloaden maar wat is het beste??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel om klaar een duidelijk te zijn ik zoek een paar filmpjes van Jeanna dawson xxx nu blijken deze niet op usenet en Torrents te vinden zijn!!
Ook enkele music dvds waar op Youtube fragmenten staan maar nergens anders te vinden.
Wel 1 tje op torrents maar zonder seeders.
Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar extra bronnen
 
Wat Dawson betreft : zojuist op usenet eentje gevonden.
Maar los daarvan, want idd. het aanbod is niet zoals gebruikelijk vele tientallen of honderden items, bij een nieuw verspreidings'iets' is de kans op het vinden ervan m.i. nog veel kleiner dan op Usenet, want Usenet is toch hét 'Internet' voor sharing?
 
Bij alle bronnen ben je afhankelijk van wat mensen erop zetten. Usenet is inderdaad snel en goed, maar bijv. qua muziek is er lang niet alles te vinden. Indien je alleen maar van populaire muziek houdt zit je goed op Usenet, maar voor minder bekende muziek heeft Soulseek een groter aanbod.

Soms is er iets gewoon niet te vinden. Dan zul je het moeten kopen als je het echt graag wilt hebben.
 
Ik ben een leek maar kan iemand mij vertellen of usenet gratis is of moet je hiervoor betalen? als het zo goed is vermoed ik dat er wel een prijskaartje bij hoort of niet?
 
Klopt, voor (gemiddeld) een euro of 7 per maand meld je je aan bij een provider die jou toegang verleent tot Usenet. Het kan theoretisch ook via je 'normale' internetprovider, maar de 'reguliere internetproviders' bieden veelal een zodanig lage snelheid op het Usenet dat dát geen optie is.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook enkele gratis usenet providers, maar die zijn dermate traag dat het voor downloaden niet geschikt is. Tevens hebben deze providers maar een paar dagen retentie.

Als je het echt wilt kan het dus ook gratis, met alle nadelen van dien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan