"oude film" effect in Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmie63

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
378
Ik heb een flash animatie gemaakt. En het ziet er ietsje te strak uit. Nu wil ik dit graag veranderen naar het "oude film" effect. Oftewel wat meer korrel, lopende strepen in beeld, hier en daar breukjes etc. Kan ik dat in Flash realiseren of heb ik daar andere tools voor nodig?
 
:) Zoiets ??

4usztt.gif
Zoiets.jpg
 
:) Zeer veel zijn ze verschillende effecten aanwezig ( ken zelf ook niet alle ) en je kan combineren effecten een met ander, bijgeven er afhalen of verdobbelen enz...:thumb:;) denk dat ruis ook aanwezig is
maar zoiets ( ruis effect ! ) heb je ook bij zgnm. Flash programmaatje ''Astro Flash Creator'' ...

ScreenShot012.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je snelle reactie! Ja beide gecombineerd geven, denk ik, wel het juiste effect. Het eerste programma'tje: hoe heet dat? Er staat swft ext bij maar dat vind ik nergens terug.
 
Laatst bewerkt:
:) Die eerste heet ''SWF Text'' :thumb: en ben zelf dol op Amara Flash programma's, door mijn kapote 64 bit systeem kan ik ze niet alle gebruiken daardoor gebruik ik op dit moment nu op mijn 32 bit systeem wat ik kan en wat compatibel is enz.. ( kijk screenshot ! )

309rhcj.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan