• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kop/voettekst aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plainme

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Hallo Forumvrienden,

Is er een mogelijheid om de voettekst groter te maken dan de huidige max. 255 tekens.

graag jullie wijsheid :)

mvg
Marc

Beste Marc

als ik zo kijk zou kan je de grote tussen de 1 en 409 instellen. (tekst zet je dan dus in een cel en je geeft deze de punt grote max 409)
tekst zet je dan in de bovenste of onderste rij van een blad.

dan doe je beeld - kop en voettekst - tabblad 'BLAD' - rij bovenaan op elke pagina en selecteer je de rij(en) die je wil.

suc6

Volgens mij bedoelt TS niet de fontgrootte, maar hoeveel tekens hij kwijt kan in de 3 tekstvakken in de voettekst. En dat zou wel eens beperkt kunnen zijn tot 255. In ieder geval is dat zo in Excel 2003. En ik neem niet aan dat dit in de nieuwere versies is aangepast. Vraag is natuurlijk ook of je dat moet willen...

beste forumvrienden,

Probleem ondertussen opgelost.

ik heb gewoon een bladwijzer van de tekst die ik in de voettekst wenste gemaakt
even op ctrl F9 gedrukt en de {} komen te voorschijn
hierin de de naam van de bladwijzer getypt ((in mijn geval bldvoet) toepasselijk niet :) ) en probleem opgelost

maar toch bedankt voor het meedenken.

Mvg
Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan