Installatie Windows 98 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
452
Hallo,

Ik ben Windows 98 aan het installeren op een PC. Nu verloopt alles goed, maar
als de installatie aankomt bij het onderdeel Hardware-installatie, waarbij Windows 98 bezig is
met het instellen van de hardware en eventuele Plug en Play-apparaten op de computer, loopt de installatie
vast. Ik heb op een ander forum gevonden dat je de bestanden moest kopiëren naar de C schijf, maar dat
werkt niet bij mij. Dus wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.
 
Welke editie van Windows 98? Windows 98 FE of Windows 98 SE?
 
Is de harde schijf van de computer eerst geformatteerd? Voorafgaand aan de installatie van Windows?
 
Laatst bewerkt:
Ja, heb ik gedaan, en daarna de bestanden gekopieerd naar de harde schijf, en daarna setup gedraaid.
 
Op wat voor'n pc probeer je W98SE te installeren? Zo'n max. 600 MHz processor pc of een Pentium 4'tje? Onthoudt dat Windows 98 SE maximaal 1,5 GB RAM aankan en max. 137 GB partities.
 
Bedankt voor jullie reacties. Het is een PC met een Pentium 4 1,70 GHz processor, met 1,25 GB RAM, en 80 GB harde schijf. Ik heb
net op een andere website ook een bericht gezien van iemand met hetzelfde probleem, bij hem lag het aan zijn
ATI videokaart, ik heb ook een ATI videokaart, dus ik probeer een andere videokaart, en dan probeer ik het overnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan