cursor wil niet naar laatste regel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glyssine

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2013
Berichten
20
Hallo,

zoals al in de titel staat, heb ik sinds vanmorgen een probleem met een langer open office-document, waaraan ik al diverse dagen werk. Als ik het document net geopend heb, kom ik nog bij de laatste regel, maar als ik even terug naar boven ben geweest in het document, kom ik met de cursor tot de een na laatste regel, maar niet meer tot de laatste. Ik heb het document al gekopieerd naar een 'schoon' blad en opnieuw opgeslagen, maar dat helpt niet. En ik heb gekeken of het probleem zich voordoet bij andere documenten, maar dat is niet het geval. Misschien heb ik per ongeluk een toets geraakt? Of is er spontaan een fout ontstaan in het document? Het is ruim 40 pagina's, het zou wel erg zijn als ik het helemaal moest overtypen!

Weet iemand wat hier aan de hand is en wat ik eraan kan doen? Heel veel dank alvast voor het meedenken en voor jullie eventuele reacties!

Glyssine
 
Maak eens een nieuw document en copieer per bladzijde naar het nieuwe document om te zien waar er ergens wat fout zit. Wellicht hoef je niet zo veel over te tikken

Ron
 
Hi Ron, bedankt voor je reactie. Ik heb het even gedaan met de blz die er sinds gisteren bij zijn gekomen. Lijkt geen probleem in te zitten. Op dit moment lijkt alles ook weer normaal trouwens... vreemd! Ik zal het probleem maar als opgelost markeren, hoop niet dat het nog terugkomt!

Glyssine
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan