Company of Heroes 2 download link

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
Beste helpmij ik heb een spel voor de PC Company of Heroes 2 aangeschaft maar het betref een download versie
Company of Heroes 2 download link wie weet waar ik deze kan downloaden
Wand je word overal naar toe gestuurd je krijg alleen maar van die rare websites
Normaal koop ik het spel gewoon in de winkel maar had niet gezien dat het alleen de ky betref
Bij voor baat bedank
 
Dit product is een Steam cd key voor de volledige versie van Company of Heroes 2 voor de PC, inclusief pre-order DLC.

Uw code bestaat uit twee delen, van elkaar gescheiden door vijf streepjes (-----)

Voert u eerst het eerste deel van de code in voor het downloaden van uw game.

Vervolgens voert u het tweede deel van de code in voor het downloaden van de Day 1 DLC.

let op ! u krijgt een digitaal product er wordt dus GEEN fysiek product verstuurd.

Oftewel via Steam (http://store.steampowered.com/).
Steam client downloaden en installeren. Vanuit de software is de code te verzilveren.
 
Beste maniac ,Bedank voor de informatie maar ik begrijp er niks van ja die codes heb ik
maar niet de link om het spel rechstreeks te downloaden
 
Als je naar de link gaat in mijn bericht zie je bovenaan een groen 'download' knopje "Steam installeren". Daar download je de software en maak je een Steam account aan.
Wanneer alles geïnstalleerd is kan je in de Steam software klikken op "Games"-> "Product activeren op steam".
Steam download dan automatisch de game voor je en installeert deze. Over updates etc. hoef je je niet meer druk te maken, regelt Steam allemaal.
 
Beste Maniac. Dat ik er niks meer van begrijp van steam is dat ik geen account kan aanmaken
In Windows 8 PRO 64 bits Windows 8 zeg steam is incompatibel met Windows 8
Dus in feite als ik terug ga naar Windows 7 is het probleem opgelost nog bedank voor u reactie
 
Snap4.jpg


Dit is een van de problemen met inlogen blijf die hangen
Dus kun je niet inlogen
 
Gedaan wat Steam aangeeft? Dus in je mail kijken.
 
Beste crash ,Ja dat heb ik gedaan heb de code ingevoerd en me wacht woord gereset
Maar dat mocht niet baatten als u naar screenschot kijk ziet u dat die alleen rondje blijf draaien
Rechtstreeks via steam in pc of rechtstreeks in logen bij stream blijf het zelfde probleem bestaan
Dat heb ik meerdere keren gedaan ik heb meerdere sleutels gehad en nu krijg ik ze niet meer via mail
Terwijl ze wel steeds aan geven we hebben u een mail gestuurd maar die kom niet aan
Ik heb support gezocht bij steam en bij http://www.billgames.nl/ maar uit ervaring weet ik dat ik het bedrag niet terug krijg de bestelling was verkeerd gegaan ik koop normaal geen download maar de software pakket zelf om de reden die ik hier beschrijf nu moet ik rustig afwachten of Bilgames mij te gemoed wil treden of dat de support met een goede oplossing kom is er geen link waar ik de ISO van spel kan downloaden rechtstreeks of werk de ky dan niet

Nog bedank voor u reactie
 
Al een Steam support account aangemaakt en een ticket laten aanmaken? Had laatst ook problemen met een Steam game, wel betaald maar niet in mijn lijst gekomen. Ticket via Steam support aangemaakt en de volgende dag was het opgelost.
 
Beste crash ,Juist die stappen heb ik ondernomen en wacht op de reactie van steam suport
 
Beste mmm1963, zelf 'helaas' geen Windows 8 hier. Ben benieuwd naar het antwoord van Steam.
Heb je wellicht een andere browser om te proberen (bijv. Chrome / Firefox)?
 
Laatst bewerkt:
Beste maniac,Ja het kan twee kanten op gaan of het word opgelost
Zo niet zet het te koop op tweakersnet voor een stuk minder
Maar ik hou u en de rest op de hoogte ps. ik moet wel werken
Maar ik laat zeker nog van me horen nog bedank voor u reactie
En voor mee denken
:thumb:
 
Beste Helpmij ,Het is gelukt steam werk weer wat nou precies het probleem heeft veroorzaakt is mij onduidelijk dus ik kan niet veel informatie mee Geeven
Iedereen bedank voor mee denken
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan