Sony Vegas Pro 11 rendering probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roboraptor1

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
15
Hallo,

Ik heb al een tijdje lang problemen met Sony Vegas Pro 11.
Het probleem is namelijk dat ik na het renderen van de video een rare/slechte kwaliteit krijg en de kleuren veranderen ook.
In de preview staat alles normaal en is het filmpje volledig in goede kwaliteit, ook als ik de clips individueel afspeel zijn ze van normale kwaliteit.
Het probleem komt pas voor na dat het renderen is voltooid ik heb ook al verschillende manieren geprobeerd om te renderen maar helaas hetzelfde resultaat.

Kwaliteit in preview en in clip: Knipsel6.jpg
Dit is hoe men kwaliteit eruit ziet na het renderen: Knipsel5.jpg

Mijn computer systeem bevat:
Processor: Intel (R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40 GHz
Ram: 16 GB
Graphic Card: AMD 7950 HD

Ik hoop dat er een oplossing is :)

Roboraptor
 
Laatst bewerkt:
wat zijn de specs van het bronmateriaal en wat zijn de specs van het doelbestand
 
Mijn excuses maar waar kan ik de specs van het bronmateriaal en de specs van het doelbestand vinden?? :) Ik ken wel wat van de pc maar helaas niet alles.
 
in welk formaat is de video opgenomen ,avi,mp4 mpeg met welke resolutie (rechtsklik videobestand eigenschappen)
en naar welk formaat probeer je het te renderen
 
het is een avi bestand framebreedte: 1920 hoogte: 1080.
Ik probeerde het te renderen naar WMV 8 Mbps HD 1080-30p video maar ik heb ook nog andere opties geprobeerd en nog steeds hetzelfde resultaat.
 
als het alleen om de kleur gaat , kun je bij instellingen output de kleuren bijdraaien,
ik werk zelf met Adobe maar geloof vast dat vegas deze functie ook heeft
 
Heb verschillende manieren gebruikt om kleuren bij te draaien maar dan is de kleur wel wat anders maar zoals je ziet in men eerste post(heb het net bijgewerkt) dat de kwaliteit ook erg slecht is.
 
je wil naar 30frames , is je bronmateriaal ook 30 of 24 frames ps
 
Laatst bewerkt:
ik heb met fraps gecaptured en met adobe bewerkt en resultaat is goed (zelfde settings als jou)
Heb verder geen idee hoe het met de instellingen van vegas zit omdat ik daar zelf niet mee werk.
Wel maak ik een kanttekening aan de videokaart die je gebruikt, is deze compatible met vegas ?
Ik wil verder niet uitweiden over goed of slecht maar "De video editor" verkiest meestal de intel boven de AMD, "de gamer" andersom
Misschien zou je nog de drivers van de videokaart kunnen updaten.
anders geef ik dit probleem/vraagstuk door aan een Vegas gebruiker.
 
Men AMD drivers zijn up-to-date en ik zat inderdaad al te twijfelen of het te maken heeft met men videokaart de instellingen van Vegas heb ik verschillende keren veranderd om op andere manieren te kunnen renderen.
 
Ik heb Adobe Premier Pro CS6 getest met renderen en ook daar heb ik hetzelfde resultaat.
De oorzaak van dit probleem ligt dus namelijk aan mijn PC maar ik zou geen flauw idee hebben wat.

Gedetailleerde PC Specs:

Windows: Windows 7 Home Premium Edition (64-bit)
Ram: 16GB
CPU: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40 GHz
CPU Speed: 3386,5 MHz
Display Adapter: Radeon HD 7950
Screen Resolution: 1920 x 1080 - 32 bit
Motherboard: PEGATRON CORPORATION 2AB5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan