• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toggle button verbergt bij het minst aantal lege rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornesto

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Ik heb een bestand waarin ik een toggle button gebruikt heb.

Deze dient om lege rijen te verbergen of terug zichtbaar te maken.
Kolom A tot E dient om in te vullen voor de middag
Kolom F tot J dient om in te vullen in de namiddag

Natuurlijk is het aantal leveringen niet altijd gelijk soms kan er in de voormiddag meer geleverd zijn dan na de middag of omgekeerd.

Echter zou de code eerst moeten kijken naar de range welke het minst aantal lege rijen ter beschikking heeft en daar dan de code op toepassen om de lege rijen te verbergen.

Als het kan ook de knop veranderen van tekst als je die indrukt dat hij als tekst show weer geeft en ingedrukt hide weer geeft

Bekijk bijlage Book2.xls

Is dit het resultaat dat je voor ogen hebt? (met niet gefatsoeneerde code)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste cobbe

Er zit nog een probleem in hij verbergt alle rijen tot die gelijk ingevuld staan.
De bedoeling is dat hij de rijen moet verbergen die zowel in kolom A als F gelijk zijn aan 0

Dus als kolom F meer rijen ingevuld zijn mag ik in kolom A enkel lege cellen zien dat kan geen kwaad.
Excel moet gewoon alle lege rijen in die range verbergen van zowel A als F tesamen

de rest is wel in orde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan