Erge ruis bij Razer Carcharias op 1 computer en de andere niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lastpack

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Hey allemaal,
Laatst heb ik de razer carcharias gekocht en ik ben er erg te vreden mee. Helaas heb ik iets gevonden wat een beetje erg vreemd is. Ik heb namelijk zelf een goede PC die ik dagelijks gebruik en daarop krijg ik best wel erge ruis met mijn Headset (Niet de microfoon alleen de speakers) zelfs als ik niks af speel of doe heeft die al veel ruis, maar als ik de Headset in mijn Laptop doe, hoor ik alles glashelder en hoor ik geen ruis.

Dus mijn vraag was: Hoe is dit mogelijk? Ik heb trouwens wel ook mijn speakers aangesloten aan de achterkant van me PC en de headset aan de voorkant van me pc met een USB, Geluids en Microfoon aansluiting, ook ruist de Microfoon erg op mijn normale PC en mijn laptop niet.

Ik heb al geprobeerd me Speakers er uit te halen en me headset er in maar daar heb ik nog geen positief iets uit kunnen halen.

Hopelijk kan iemand me hier op het Forum helpen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen (Lastpack)

Ben geen expert op dit gebied maar probeer eens je soundcard's driver eens te updaten ;)

Ben geen expert op dit gebied maar probeer eens je soundcard's driver eens te updaten ;)
Er zijn geen updates meer beschikbaar voor mijn soundcard. Dus daar ligt het niet aan, iniedergeval bedankt voor je snelle reactie.

Probeer eens het headset aan de achterkant van je pc aan te sluiten dan zit ie direct aangesloten op de soundcard en gaat die niet via een crappy frontpanel.

storing

ik en een maat van mij hebben een tijdje ook last van de ruis uit de muis gehad:
de kabel van de muis geeft op een of andere manier storing op je speakers en dan hoor je ruis wanneer je met de muis gaat bewegen
probeer is die kabel van je muis eens is te herleggen, al scheelt het niet veel dan kan het probleem al verholpen worden,
bij mij was het opgelost nadat ik m'n pc even had verhuist voor een lanparty :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan