Laptop vindt hp photosmart 5510 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

cetjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2013
Berichten
2
Hoi
Ik heb al enkele malen nieuwe pogingen ondernomen om de draadloze printer opnieuw te installeren, maar telkens vindt mijn laptop de printer niet.
Het merkwaardige is dat mijn printer zeker verbonden is met hetzelfde netwerk want met een Ipad kan ik namelijk wel printen. En op de printer zelf staat het ip-adres waarmee hij verbonden is.

Toch vindt de laptop geen printer. Ook als ik het ip-adres gewoon in firefox intik vindt hij niets. Via de setup van HP kan ik dan zoeken naar het effectieve ip-adres van de printer en zelfs dan vindt hij hem ook niet. Nochtans staat mijn virusbescherming (avg) en de windows firewall uitgeschakeld.
Heeft iemand nog een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!!
 
Dat is apart... heb er ook eentje, en werkt als een zonnetje. Zondermeer zichtbaar.
Heb je de printerdrivers ook netjes geinstalleerd met de bijgeleverde software van HP?
 
Ja, ik heb de driver van de website, maar die installatie stopt dus op het moment dat ik moet kiezen tussen een draadloze verbinding of met usb. Als ik draadloos kies zit ik in een loop waarbij ik telkens opnieuw het ip-adres van de printer moet ingeven en hij telkens opnieuw zegt niets te vinden ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan