HTC Desire S bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
ik heb sinds kort problemen met mijn HTC Desire S en de bluetooth verbinding. Er wordt geen verbinding meer gemaakt met mijn Parrot CK3100 carkit.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lijkt overduidelijk een instelling op de telefoon te zijn. Bluetooth instellingen zijn ook niet te benaderen in het instellingen menu, want zodra ik op een item klik in het bluetooth-submenu, verschijnt de melding "Settings is onverwacht gestopt. Wil je HTC op de hoogte stellen? "

Ik kan dus helemaal niets in dat menu, zelfs niets verwijderen. Harde reset van de tefefoon heeft ook niet geholpen. Om het hele toesten naar fabrieksinstellingen te resetten is ook niet aanlokkelijk. Dat is een tijdje geleden gedaan, maar alles opnieuw instellen en installeren is een klus die ik liever niet te vaak wil doen...

Iemand nog een idee hoe ik alsnog alleen de bluetooth instellingen kan resetten?
 
Volgens mij kan je niet alleen je bluetooth instellingen/app wijzigen c.q. resetten...
Misschien helpt het om je firmware opnieuw te installeren/updaten?
Of misschien kan de lokale telefoonboer iets betekenen?

Zag net ook iets over een app 'bluetooth file transfer', kan gedownload worden in de Play Store (you never know)...
 
Laatst bewerkt:
firmware opnieuw installeren betekent ongeveer hetzelfde als een volledige reset van het hele toestel.... upgrade is niet beschikbaar.
Ik zal nog eens even in de play store zoeken ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan