HP printer print met onderbrekingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik heb een HP printer Photosmart 5515 draadloos aangesloten op HP Paviljon computer. In het begin printte hij probleemloos. Nu print hij nog wel goed via email (een email met attachment dat dan geprint wordt), maar al ik een word-document of een mail print gebeurt dat met horten en stoten en soms pauzes van wel meer dan een minuut. Soms duurt het erg lang vooraleer hij begint met printen. Soms komt er alleen maar een vel met vlekken en lijnen. Ik het een "test draadloos netwerk" gedaan met als resultaat "geen problemen gevonden". De printkoppen en inktpatronen zijn oké. De printer drukt ook zonder problemen kopieën. Het ligt dus allicht aan de PC. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
 
Open de Eigenschappen van de printer in de Windows pc, ga naar tabblad Geavanceerd, en zet het zo dat alles eerst gespooled wordt en dat het printen pas begint als de laatste pagina is gespooled.
Kijk of dat verbetering geeft.

Natuurlijk ga ik er verder vanuit dat je het lokale (thuis-)netwerk niet zit over te belasten met allerlei bijzaken, zoals downloads etc.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan