Simcity 5 (2013)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
135
Hallo,

Ik heb zojuist het spel Simcity 5 (2013) 2e hands gekocht.
Maar nu vraagt hij naar de productcode. deze code heeft de vorige speler ook al gebruikt..
Als ik heb invoer geeft hij ook aan dat deze al in gebruik is.
Kan ik het spel nou helemaal niet spelen of is er nog wel een manier??

Hoop dat iemand mij kan helpen.

gr. Frank
 
Laatst bewerkt:
De vorige gebruiker van het spel heeft de code al ingevoerd op zijn Origin account, je kunt hem dus nu niet spelen omdat je Simcity 5 niet Offline kunt spelen. Je hebt die gene zijn origin account nodig als hij hem daarmee heeft gekoppeld.

(Origin is een progamma waarmee je games kunt kopen op het internet het voordeel daarvan is is dat je de spellen makkelijk weer op een andere computer kan installeren.)
 
Oke dankje @baspieter100 voor je reactie,
Ik weet niet of u er veel verstand van heeft, maar is het dan mogelijk dat ik het account van de vorige gebruiker gebruikt om het te instaleren, en vervolgens dat de vorige gebruiker het wachtwoord verander zodat ik er niet meer op kan.

Of moet ik telkens wanneer ik het spel wil gaan spelen toegang hebben tot het account van de vorige gebruiker??
 
Oke dankje @baspieter100 voor je reactie,
Ik weet niet of u er veel verstand van heeft, maar is het dan mogelijk dat ik het account van de vorige gebruiker gebruikt om het te instaleren, en vervolgens dat de vorige gebruiker het wachtwoord verander zodat ik er niet meer op kan.

Of moet ik telkens wanneer ik het spel wil gaan spelen toegang hebben tot het account van de vorige gebruiker??

Ik heb zelf het spel Simcity 5 dus heb er wel verstand van :)

Elke keer bij het opstarten van Simcity 5 moet je inloggen op het Origin account, je kunt nu dus vrij weinig met de cd. Ik zou je geld terug vragen als dat hopelijk nog kan, want ik denk niet dat de eerste gebruiker je zijn account geeft. Maar je kunt het vragen.
 
Ja of wel wist, maar niet verteld. ik heb ff een duidelijke mail naar hem gestuurd.. !! laat het wel hoe het afloopt..
Maar is het spel wel waard om te kopen voor 50 euro in de winkel ??
 
Hallo ik heb het account gekregen.. maar nou heet ik niet hoe ik wil.. kan ik dit nog veranderen op een een of andere manier
 
Hallo ik heb het account gekregen.. maar nou heet ik niet hoe ik wil.. kan ik dit nog veranderen op een een of andere manier

Sorry maar ik weet bijna zeker dat je je naam niet kunt veranderen.

En even uit nieuwschierigheid voor hoeveel heb je de game gekocht? :p
 

Oke, er zitten een paar nadelen aan het spel bijv te kleine ruimte voor bouwen geen offline modes. Ik heb gelezen dat er in de toekomst een update voor komt, dan ga ik het ook weer wat meer spelen.

Maar het is zeker een leuk spel en 30 euro waard! Ik heb het toen het spel uitkwam ook een paar weekjes gespeeld.
 
Ff een vraagje aan de beheerders van deze website die dit ongetwijfeld ook lezen.. hoe zet ik deze vraag op opgelost via de telefoon.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan