Op FB - Webcam krijg ik niet aan de praat

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
102
Philips :SPC530NC/00 Uit 2008 schat ik zo in... krijg ik bij FB Video Chat niet geïnstalleerd/aan de praat.
Op Skype geen probleem... FB. Tig x Video Chat gedownload etc. Instructie filmpjes gezien op Youtube etc..

Maar krijg boel op FB dus niet aan de praat.... Is de Philips web cam - te oud??? Je zou toch Video binnen 1/2 minuten moeten downloaden klik klik en het werkt... Wat doe ik fout... Kan het aan deze "te Oude web Cam" kunnen liggen....

Site van Philips gecheckt! Software m.b.t. camera is up to date....

Iemand een idee.... waarom FB/VideoCall etc niet werkt....
 
Hallo Robert. Nog een mogelijkheid die je dwars kan zitten, Virusscanners.

Sommige antivirusprogramma's, waaronder AVAST Free Antivirus, zorgen voor problemen met videogesprekken.
Heb je die??

En/of je directX kaart bijwerken als je die hebt. Klikje

En of een andere ondersteunende browser gebruiken bijvoorbeeld chrome en daar eens mee proberen.

Als in je computer een trage processor is geïnstalleerd, kun je misschien een andere computer gebruiken.
Proberen bij een vriend of zo. Voorbeelden van trage processoren zijn Intel Atom, Intel Pentium D en AMD64.
 
Laatst bewerkt:
Heb geen Avast Free Antivirus ! Direct X net 2 uur geleden erop gezet! Heb het idee dat ik nu de cam. het doet via Fb! Morgen is ff testen! Nu helaas geen vrienden en bekenden meer online!
 
Oh oke, ik hoor graag hoe het afloopt. Dank je en welterusten. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan