Hoic DoS proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

popoqwerty

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
101
Hoi forum leden,

Even een vraagje.
Weten jullie of het programmaatje genaamd: 'Hoic' een ingebouwde proxy heeft ?

Zo nee,
Welk proxy programmatie raden jullie mij aan.
Ik moet een snelle stabiele proxy hebben.
 
[off-topic]Alvast even gereageerd (een misbruikmelding is al verstuurd): Wat ben jij (in mijn ogen) een vies mannetje dat je je wilt bezighouden met DDos aanvallen! :evil:
Samen met een eerdere vraag over waar hardware keyloggers te koop zijn is dit de meest misselijkmakende posting die ik tot heden op het forum gezien heb.

Tijs.[/off-topic]
 
[off-topic]Alvast even gereageerd (een misbruikmelding is al verstuurd): Wat ben jij (in mijn ogen) een vies mannetje dat je je wilt bezighouden met DDos aanvallen! :evil:
Samen met een eerdere vraag over waar hardware keyloggers te koop zijn is dit de meest misselijkmakende posting die ik tot heden op het forum gezien heb.

Tijs.[/off-topic]

We got a badass over here.
Ik ga wel naar een ander forum.
Wat een vervelende mensen hier...
 
[off-topic]Ga jij maar inderdaad naar een ander forum.
Blijkbaar heb je geen tijd/zin om nuttige en opbouwende dingen te (gaan) doen.

Tijs.[/off-topic]
 
Laatst bewerkt:
We merken wel of de moderator je vraag laat staan. :D

Tijs.
 
Er staat nergens beschreven of ik er illegale dingen mee wil doen.
Het is gewoon puur een vraag.

gr.
 
Tsja, ik ga op het forum ook niet vragen hoe een bom te maken, en dan (zodra ik commentaar krijg op mijn vraag) zeggen "ik schrijf nergens dat ik 'm ook ga maken". Of vragen om een crack/serienummer en dan (zodra ik commentaar krijg op mijn vraag) zeggen "ik schrijf nergens dat ik 'm ook ga gebruiken".

Ik wacht af wat de moderator ervan vindt. Zekerheid dat je vraag gesloten wordt heb ik niet, omdat
a. Vragen over (potentieel) destructieve software/tools niet expliciet in de Helpmij-voorwaarden worden genoemd.
b. Vragen over het gebruik van (bijv.) cracks zijn toegestaan, als er geen links/hints worden gegeven waar die te vinden zijn.

Het zou dus kunnen dat je vraag gewoon open blijft.

Tijs.
 
Klopt.
Maar ik vraag alleen of er in die software een proxy zit.

En een proxy is een totaal legaal ding.
Dus ik zie het probleem echt niet.
Misschien wil ik deze info wel om mij hiertegen te beschermen.
 
Waarom zet je nu al je stekels op? Niet iedereen is kwaadaardig.
Nieuwsgierigheid is normaal bij mensen. En als dat niet in je straatje past, laat het hangen.

Juist als ik een bom wil maken, dan ga ik hier rondvragen. Mensen hier weten best veel. Dat ik het in praktijk ga brengen
is niet het probleem van helpmij. (Ga brengen= Ik zou het kunnen doen, maar ik doe zoiets niet.) Waarom : toch zo fel?:thumb:
 
Laatst bewerkt:
@Mavaros: Ik ben zo fel omdat ik DDos aanvallen erg verwerpelijk vindt. Persoonlijk vind ik dat het (voor iedereen) meer dan genoeg is om te weten wat DDos aanvallen (ongeveer) zijn en wat voor ellende/gevolgen die kunnen hebben.
Om er ook nog mee te (willen) experimenteren vind ik dus ongezond/verwerpelijk. [Jij noemt het nieuwsgierigheid... :confused:]

Het onderwerp DDos heb ik geen problemen mee, zie ook deze discussiedraad waar ik een bijdrage lever.

Tijs.
 
Ik kan je een heel eind volgen. Toch vind ik dat het een legitieme vraag is van Tstarter. (Hoeft niet je mond te houden.)
Ik wil graag weten hoe en/of wat. Erg veel mensen die ik tegenkom zijn ook nieuwsgierig. Niemand die ik tegenkom is in staat om bewust een aanval op te zetten. Veel willen weten hoe een aanval gaat. Niet met de intentie om een kerncentrale plat te leggen, maar gewoon hoe zoiets werkt. Wil jij ook niet weten of er op Europa leven is? Of ben ik nu te idealistisch?
 
Laatst bewerkt:
Nou,

Waarom ik dit wil weten:

Mijn MC server wordt regelmatig ge-DoSt (DDoSt) en daar wil ik vanaf.
Vandaar of er ook in die software een proxy zit, want ik hoor van andere mensen dat HOIC soms wordt 'veranderd' en dat je er dan ook IP's mee kan aanvallig in plaats van alleen websites.
 
Na overleg achter de schermen heeft het moderator-team besloten deze vraag te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan