Wallpaper Batch Downloader gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastFuriousM

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
14
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag op zoek naar een programma dat alle wallpapers van een site kan downloaden zodat ik niet alles één voor één hoef te doen, bestaat er zo'n programma?
De website in kwestie waar ik wallpapers vandaan wil halen is 'The Paper Wall'

Kan iemand mij hierbij helpen?
 
In bulk bestanden downloaden die gelinkt zijn op webpagina's, daar gebruik ik (in Firefox) de plugin Flashgot voor.

Tijs.
 
Hoi Tijs,

Kan je mij misschien uitleggen hoe dat werkt?
Ik gebruik momenteel een programma dat heet Picture Ripper 4.
Dat werkt ook niet echt helemaal zoals ik zou willen.
Is supertraag en het blijft soms gewoon stilstaan, heb hem nu voor 4,5 uur draaien en hij heeft er pas 20 gedownload..
dat duurt zo dus eeuwen.. als iemand misschien iets anders weet of hoe dat werkt bij Flashgot hoor ik dat heel graag.

Groetjes Maikel
 
Kijk, wat je nu precies wil is mij niet duidelijk uit je startposting.
Als het erom gaat dat je een pagina hebt waar een (groot) aantal (directe) (download-)links op staan, dan kun je (met de Flashgot plugin geactiveerd) ergens op de pagina rechtsklikken en kiezen voor Alles ontvangen met Flashgot danwel Flashgot all.
Je kunt daarna de elementen die je niet wilt uitvinken (evt. o.b.v. extensie etc.) en dan de download starten.

De website (en de software ook) is duidelijk genoeg, zie (bijv.) de screenshots
Flashgot instellingen kun je in Firefox (dacht ik) wijzigen onder Extra -> Flashgot options

Tijs.
 
Beste Dries,

Het gaat erom dat ik alle wallpapers, die op de site thepaperwall . com staan allemaal wil downloaden op de computer, als je kijkt naar die site kan je de structuur zien hoe die is opgebouwd..
Voorheen deed ik alles 1 voor 1, maar dat duurt immens lang, dus ben ik op zoek naar een programma die ze allemaal download voor me..
Hoop dat je nu een beetje snapt wat ik bedoel?
 
Nee, want je krijgt op die website nooit (een overzicht van) alle wallpapers in beeld (tenzij jij een pagina hebt waar dat wel het geval is, maar ik kan het me niet voorstellen, gegeven dat het véél wallpapers zijn).

Ik krijg haast het idee dat je spidering software zoekt die alle links tot in alle diepte volgt en ondertussen alles download wat er op de pagina's verschijnt die daarvoor bezocht worden. Ik denk niet dat Flashgot voor dergelijke doeleinden gebruikt kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan