Windows server 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mur

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2013
Berichten
55
Beste mensen,

Ik wil graag een windows server installeren en configureren zouden jullie mij kunnen helpen wat ik allemaal moet doen? hebben jullie misschien een nederlandse handleiding?.

Alvast bedankt
 
Er is natuurlijk geen vervanging voor een goed boek, maar je kunt op Youtube zoeken naar (bijv.): windows 2012 server tutorial
en dan vind je allerlei filmpjes.

Tijs.
 
Hallo Thijs, Bedankt voor je reactie alleen ben wel opzoek naar nederlandse uitleg dat vind ik wel fijner. en weet jij misschien ook wat ik allemaal moet installeren en configureren.
 
Dat schiet niet op: Boeken over Windows Server zijn bijna allemaal in het Engels en dat geldt ook voor tutorials en filmpjes op Internet.

Ik schat in dat je in het NL niets (of heel weinig) gaat vinden. Enige boek dat ik vond bij Computercollectief over Windows 2012 in het NL is deze, terwijl de andere 8 gewoon in het Engels zijn...

Tijs.
 
oke dat is jammer, maar kan jij mij nog verder helpen wat op een server moet geinstalleerd worden en geconfigureerd moet worden? en weet jij handleidingen ?
 
Laatst bewerkt:
Dat is (mij) veel te veel werk: Een goed boek er over of instructieve informatie op Internet of filmpjes moet je zelf bekijken. Per slot is Windows Server 2012 geen simpel speelgoed en wat je ermee wil bepaalt wat je wel en niet moet installeren en instellen.

Ik verwijs terug naar de filmpjes en links, zoals deze (sla het deel over het aanmaken van een VM in Hyper-v over in "Installing and Configuring Windows Server 2012", want ik neem aan dat je het installeert op een fysieke computer).

Tijs.
 
Ok bedankt voor je reactie nog even verder kijken of iemand anders het wel heeft of een link weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan